معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور ؛

امت متصل به ولایت هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد/ اطاعت از رهبری راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه امت متصل به ولایت هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد، گفت: رمز عبور از پیچ و خم‌های خطرناک در شرایط سخت فتنه فقط پیوند ناگسستنی بین امام و امت است
کد خبر: ۸۶۱۴۵۹۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰




خبرگزاری بسیج مازندران، گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نوشهر، سرهنگ محسن نجیب‌زاده در همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان نوشهر که به مناسبت گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در زمانی که دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود و حکومت‌ها تحت سیطره این دو قدرت بودند فردی از تبار خورشید و عاشورایی به نام امام خمینی ظهور کرد که تمام مولفه‌های قدرت در دنیا را به هم ریخت.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌های غرب با کشور ما از آن زمان آغاز شد که شعار " نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" بر لسان امت امام(ره) جاری شد، خاطر نشان کرد: کشورهای بزرگ دنیا با این شعار به فکر فرو رفتند که چگونه کشوری که در آن قانون کاپیتولاسیون اجرا می‌شد اکنون به این تفکر رسیده است؛ فلذا شروع به مقابله با آن از طرق مختلف مانند بمب‌گذاری، ترور شخصیت‌ها و... کردند.

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: گسترده‌ترین اقدام دشمنان نظام علیه کشور ما تحمیل جنگ توسط کشوری بود که مرزهای زمینی زیادی با ما دارد که به فضل الهی در این هشت سال، اتفاقی افتاد که اگر همه نویسندگان دنیا بخواهند گوشه‌ای از این حماسه تاریخی را بنگارند امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس همه کفر در مقابل همه نور قد علم کرد، افزود: در دوران دفاع مقدس در واقع عاشورایی دیگر رقم خورد، اما جوانان کشور ما به فرمان امام(ره) لبیک گفتند و دشمن را از خاک میهن بیرون راندند.

** رمز بقاء و ماندگاری یک ملت وحدت امت و امامت است

نجیب‌زاده با تاکید بر اینکه رمز بقاء و ماندگاری یک ملت این است که همواره در کنار امام و رهبر خود باشد، گفت: هر زمانی که دشمن توانست یک ملت را از امام خود جدا کند، آن ملت دیگر نیازی به دشمن ندارد چرا که اقتدار خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد، تاکید کرد: رمز عبور از پیچ و خم‌های خطرناک فقط پیوند ناگسستنی بین امام و امت است.

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور مولفه‌های قدرتی را که باعث شد ایران اسلامی تمام معادلات قدرت‌های دنیا را برهم بزند را قدرت واحد ولایت فقیه، اطاعت بی‌چون و چرا امت با ولایت، ایمان و ایثار و وحدت کلمه بر دور حریم ولایت نام برد.

این مسئول یادآور شد: هر حزب، گروه و سلیقه‌ای تا زمانی کاربرد دارد که در یک مسیر تحت حمایت و هدایت ولی‌فقیه باشد و اگر نباشد ارزشی ندارد.

** کشور ما با هیچ کشوری دشمنی ندارد

نجیب‌زاده در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند چرا کشور ما با کشورهای قدرتمند دنیا جنگ دارد اما با کشورهای بی‌نام و نشان ارتباط برقرار می‌کند، تصریح کرد: اسلام دین مهربانی و رعفت است و ما با هیچ کشور قدرتمندی دشمنی نداریم، دشمنی را هم ما آغاز نکردیم.

وی با بیان اینکه دشمنی را کسانی با ما شروع کردند که منافع‌شان به خطر افتاد، تاکید کرد: اگر کشوری بخواهد در منافع ما دخالت کند و یک وجب از خاک کشور ما را که فقط آغشته به خون 36 هزار دانش‌آموز شهید است و تعداد زیادی دانشجو و طلبه شهید دارد، تصرف کند، خواب را برای او به خاموشی خواهیم کشاند.

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: دنیای استکبار همه چیز دارد جز یک چیز که آن هم خداست اما ایران اسلامی هیچ چیز ندارد به جز ایمان، ولایت و اطاعت از ولایت که هر ملتی که این سه چیز را داشته باشد همه چیزدارد.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن با دسیسه‌های گوناگون به دنبال جدایی امت از امامت است، خاطر نشان کرد: تا زمانی که امت و امامت با هم هستند هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ملت ما غلبه کند.

نجیب‌زاده در ادامه به بیان دلایل حضور نیروهای سپاه در سوریه، لبنان و عراق پرداخت و افزود: یکی از هزاران دلیل این کار این است که اگر امکانات و مهمات به دست مزدوران کثیفی چون گروه‌های تکفیری و داعش که بویی از انسانیت نبردند می‌افتاد معلوم نبود چه بر سر قبور مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) می‌آمد.

وی همچنین در جواب کسانی که خواستار مذاکره با آمریکا هستند، گفت: در دنیا کشور و رهبری آمریکایی‌تر از عراق پیدا نمی‌شد اما اکنون صدام کجاست؟ عزت، اقتدار، توسعه و اقتصاد مردم عراق چه‌گونه است؟

** اطاعت از رهبری راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان

معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور نفوذ را از آخرین دسیسه‌های دشمن برشمرد و اذعان کرد: در شرایط فتنه که چراغ‌ها خاموش و تشخیص حق از باطل سخت می‌شود دشمن به دنبال نفوذ از طریق انسان‌هایی که در درون نظام و همراه با امام بودند است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در انتخابات آینده به دنبال نفاق، تفرقه و فتنه هستند، راه‌های خنثی‌کردن این توطئه‌ها را گوش به فرمان رهبری و ولایت‌بودن عنوان کرد.


نجیب‌زاده در پایان به برخی ویژگی‌های یک کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: باید کسانی را انتخاب کنیم که اسلام کامل را قبول داشته باشند، نسبت به ولایت عمیقاً اطاعت‌پذیر باشند، در برابر مردم احساس نوکری کنند و در کار خود توانایی و سرسختی داشته باشند.

شایان ذکر است در ویژه برنامه حماسه 9دی شهرستان نوشهر قبل از سخنرانی معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور ، به مناسبت ایام هفته وحدت و ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام صادق(ع) مولودی خوانی و اشعار حماسی توسط یکی از مداحان بسیجی این شهرستان اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار