خبرهای داغ:
مدیرکل اقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: بیش از ۴۵ بقعه متبرکه در استان قزوین فعالیت فرهنگی و قرآنی می‌کنند که با تدوین برنامه‌هایی این فعالیت‌ها در بقاع متبرکه قزوین افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۸۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی نورزی مدیر کل  اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تلاش‌های پی‌درپی توانسته امکانات فرهنگی و قرآنی را در بقاع متبرکه برای عموم مردم فراهم آورد تا همه بتوانند از این امکانات استفاده کنند. 

وی با اشاره به هدف اوقاف و امور خیریه استان قزوین در رابطه با تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تصرح کرد: اداره کل اوقاف درنظر دارد در سال‌های آتی این فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را در سراسر استان قزوین به ویژه در مساجد و بقاع متبرکه گسترش دهد. 

افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی 

نوروزی در رابطه با تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی استان قزوین اظهار داشت: تعداد افرادی که امسال در مسابقات قرآنی شرکت کردند نسبت به سال‌ها گذشته افزایش چشمگیری داشته که امیدواریم در سال‌های آتی این تعداد افزایش یابد. 

وی با اشاره به اهمیت سرلوحه قرار دادن قرآن در مسیر زندگی بیان کرد: تمامی جوانان و نوجوانان باید قرآن کریم را سرلوحه زندگی خود قرار داده تا در دنیا و آخرت از ثمرات آن بهره‌مند شوند. 

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: با درس گرفتن از کلام‌الله مجید باید راه خوشبختی را هموار کرد و سرنوشت خود را ساخت.

1003/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها