بی‌توجهی به مسئله نفوذ می‌تواند زمینه ساز فتنه جدید باشد

خبرنگار صداو سیما گفت: نفوذ چيزي نيست که ما فکر کنيم مسئولان از آن مصون هستند، بی‌توجهی به مسئله نفوذ مي‌تواند زمينه ساز فتنه جدید باشد.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۸۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، محمد قرقی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیجگفت: نگاه رهبری در مدیریت کشور به‌ویژه در بحران‌ها ضامن بقای جمهوری اسلامی بوده و دومین مسئله‌ای که باعت شده انقلاب اسلامی ایران از آسیب‌های جدی غربی‌ها علیه ایران راه انداخته‌اند مصون بماند، نوع به‌کارگیری نیروهای بسیج در مقابله با توطئه‌ها است.

وی افزود: دو موضوع اصلی بسیج و رهبری نقش جدی در پیروزی انقلاب در مقابله با توطئه‌ها دارد.

خبرنگار صداوسیما بیان کرد: سومین نکته نوع نگاه مردم، یعنی بصیرت مردم که موجب شناخت و تشخیص دشمن شده است.

قرقی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر خلاف سایر نظام‌های مستکبر نظام دیکتاتوری نیست، بلکه نظامی برآمده از دل مردم است، علی‌رقم این که مردم انتظاراتی دارند، اما دوست ندارند این نظام سقوط کند و هر دخالت خارجی در این قضایا باشد با آن مقابله خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حماسه ۹دی یکی از آن مواردی است که وحدت ملی را به نمایش داد و نشان دادن که مردم پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

خبرنگار صداوسیما اذعان داشت: رهبر انقلاب با دید وسیع که نسبت به آینده دارند، افق‌های آینده را بهتر از ما می‌بیینند و همواره در خصوص نفوذ هشدار می‌دهند در واقع نوع نگاه ایشان جامع نسبت به همه مسائل است.

قرقی تاکید کرد: رهبری هیچگاه دچار جریانات و جناهای سیاسی نشده، همواره خود تصمیم گرفته و با پشوانه‌ مردم عمل کرده است.

وی افزود: ما به عنوان پیروان خط ولایت که باید مراقب باشیم که میزان نفوذ غربی‌ها در جمهوری اسلامی ایران در ارکان های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به گونه‌ای نباشد که آرمان‌های ما را خدشه‌دار کرده و انقلاب را استحاله کند و مسیر را برای ورود لیبلاریسم و غرب باز کند، رهبری این هشدار را به ما دادند و از این به بعد وظیفه همه ما است.

خبرنگار صداوسیما گفت: بی توجهی به مسئله نفوذ می‌تواند زمینه فتنه را ایجاد کند، نفوذ چیزی نیست که ما فکر کنیم مسئولان از آن مصون هستند، نفوذ مثل فساد است و به لحاظ سیاسی، اقتصادی می‌تواند تاثیر بگذارد.

قرقی اظهار کرد: ما می‌توانیم با آگاهی دادن و بصیرت افزایی به مردم یا مسئولان، نفوذ را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: دشمن درصدد نفوذ در سیستم اقتصادی ما است و به نوعی می‌خواهد اقتصاد ما را به سمتی پیش ببرد که اقتصادی مصرف‌گرا داشته باشیم.خبرنگار صداوسیما افزود: اگر استقلال اقتصادی ما خدشه‌دار شود، استقلال سیاسی ما نیز خدشه دار می‌شود.

قرقی گفت: اگر آنها بتوانند در بخش‌های فرهنگی، در کتاب‌ها و در رسانه‌ ما نفوذ کنند به آن استحاله فرهنگی که سالیان سال دنبالش بودند به نتیجه برسانند و نگرانی رهبری نیز از این است که روی مسئولین تاثیر بگذارند.

وی تصریح کرد: یکی از خطراتی که در آینده می‌تواند کشور را تهدید کند همین است که در مسئولان نفوذ کنند و آنها را استحاله کنند.

خبرنگار صداوسیما با تاکید بر لزوم اهتمام برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اگر اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرم قطعا استحاله اقتصادی نخواهیم داشت و کشوری مصرف‌گرا نخواهیم بود که استقلال سیاسی، فرهنگی و امنیتی را حتما در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار