حمیدرضا
گردهمایی مدیران دوایر و مسئولین شعب بانک انصار/
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت:کشور های غربی بدنبال کم رنگ کردن تفکرات اسلامی هستند اما این باید مد نظر باشد کشور ایران "اسلامی" است.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۷۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در جلسه ی گرد همایی مدیران دوایر و مسئولین شعب بانک انصار استان ایلام اظهار کرد: فضای انتخابات کنونی جامعه، فضای بسیار مهمی است که در وضعیت داخل و خارج از کشور مورد توجه است.

وی با اشاره به موضوع پس از برجام و هسته ای تصریح کرد: موضوعات اقتصادی، سیاسی  برجام و چند قطبی بودن دیدگاه مردم نسبت به این موضوع باعث اهمیت بیشتر انتخابات می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام بیان کرد: کاندیدا های مجلس خبرگان و شورای اسلامی نباید دیدگاه کدخدایی آمریکا را در ذهن داشته باشد بلکه باید راهکارهای مشکلات کشور را در داخل ببینند.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) اذعان داشت: کشور های غربی بدنبال کم رنگ کردن تفکرات اسلامی هستند. اما این باید مد نظر باشد که کشور ایران "اسلامی" است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای مسلمان همچون ترکیه و عربستان برای منفعت غرب کار می کنند؛ گفت: پرچمدار ایران اسلامی ، رهبری مقتدر است که برای منفعت آمریکا حرکت نمی کند و آمریکا به بهانه های مختلف هویتش را برای همه مردم آشکار کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی که تیم اقتصادی دولت به آن اعتقاد چندانی ندارد ، یکی از روش هایی است که می تواند در برابر  تحریم ها مقابله کند.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان با بیان اینکه بعضی افراد ، دلسوزان مملکت را رادیکال و افراطی می خوانند؛ اظهار کرد: عده ای واقعه 88 را فتنه حساب نمی کنند و در مراسم 9 دی هم شرکت نمی کنند این در حالی است حتی رسانه های غرب اعتراف کردند که انتخابات 88 سالم برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه حضور پرشکوه مردم در انتخابات ، خود مشت محکمی بر دهان دشمن خواهد بود؛ افزود: برای رضایت ولایت و ومسئولیت پذیری تاریخ کشورمان کاندیدایی را باید انتخاب کنیم که نسبت به ولایت تبعیت پذیری و نسبت به دشمن سازش ناپذیر و در نهایت نسبت به مردم دارای روحیه خدمت گذاری و به کار نیز توانمند باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار