خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان گفت: در فتنه 88 خیلی از مسئولین نظام راه کج رفتند کسانی که خیانت کردند باید مشت محکم شما مردم را بخورند و در حصر باشند و کسانی که ادعای عدم حصر فتنه گران را می زنند دنباله رو آنها هستند .
کد خبر: ۸۶۱۴۵۶۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام خزاعی امام جمعه قهستان ضمن گرامیداشت حماسه 9دی اظهار کرد: انقلاب ما برای کنار گذاشتن مرزهای جغرافیایی و برای انتشار اسلام است و فرهنگ ما برای تقریب است نه تکفیر ، اتحاد ما دندان دشمن را در دهانش خرد کرده است.

وی عنوان کرد: امروز اگر در جایی بحث سنی و شیعه باشد خیانت به اسلام ناب محمدی است در نظام ما امروز کم کاری نشده و اگر کم کاری بوده از طرف اشخاص بوده است.

امام جمعه قهستان افزود: فتنه 88توسط عناصر داخلی و زیر سوال بردن آرمانهای انقلاب از جمله دفاع از فلسطین و لبنان عاقلانه نبود.

وی با بیان اینکه ما باید در عرصه اقتصاد مقاومتی، کار فرهنگی و حوزه های سیاسی بصیرت داشته باشیم. ادامه داد: در فتنه 88 خیلی از مسئولین نظام راه کج رفتند کسانی که خیانت کردند باید مشت محکم شما مردم را بخورند و در حصر باشند و کسانی که ادعای عدم حصر فتنه گران را می زنند دنباله رو آنها هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها