نماینده ولی فقیه در سپاه کهنوج گفت :بی بصیرتی خواص باعث نفوذ دشمن در فتنه 88 شد فتنه هیچ گاه فراموش نخواهد چون اگر فتنه 88فراموش شود زمینه فتنه نفوذ فراهم می شود چرا که دشمنان قصد نفوذ به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز را دارند 9دی امسال زنگ بیدارباش فتنه نفوذ است.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۴۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
به گزارش " خبرگزاری بسیج کرمان " حجت الاسلام رزاقپور نماینده ولی فقیه در سپاه کهنوج در جمع مردم رودبار با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ۹دی، گفت: حضور آحاد ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی 9دی خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به ولایت و نظام اسلامی بود.

رزاقپور با بیان اینکه امروز دشمن از خوش‌نامی و جذابیت اسلام و معارف اسلامی در هراس است، تصریح کرد: در سال 88 سران فتنه، فتنه‌ای را ایجاد کردند که هزینه‌های زیادی را بر انقلاب وارد کرد چراکه تصمیم گرفته‌ بودند جمهوریت و اسلامیت را از بین ببرند.

رزاقپور ادامه داد: شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی امام راحل که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر آن تمرکز و اهداف انقلاب بر اساس آن انجام شد موجب تضعیف جبهه های دشمنان طی این سال ها شده است.

حجت السلام  رزاقپور افزود: امروز در سایه این قدرت این شعار، جمهوری اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در بسیاری از کشورهای آزادیخواه نفوذ کرده به طوری که امروز اسم حاج قاسم سلیمانی رعشه براندام دشمن می اندازد.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در سایه آرمان های امام راحل و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تمامی پیش بینی های استکبار جهانی را بر هم ریخته اما این دشمنان هنوز هم به دنبال فتنه و جریان نفوذ در داخل کشور و شکست دادن جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت اسلام رزاقپور ابراز داشت: امام راحل که انقلاب اسلامی را با آرمان های حقیقت جویی، نفی طاغوت، عبودیت و استکبار ستیزی حرکت داده و امروز نیز به برکت شهداء و تدابیر رهبر معظم انقلاب موفق به شکست دشمنان در خارج از مرزهای کشور شده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهنوج خاطر نشان کرد: تا قبل از انقلاب جز ظاهری از دین نبود حقیقت دین نفی طاغوت، روحیه ضد استکباری و حاکمیت خداست و اینها به برکت انقلاب محقق شد.

وی بیان کرد: عده ای زیادی در سال 88خودشان را پشت نام های موسوی وکروبی پنهان و فتنه‌ای را ایجاد کردند که هزینه‌های زیادی را بر انقلاب وارد کرد چراکه تصمیم گرفته‌ بودند جمهوریت و اسلامیت را از بین ببرند و الان هم به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کهنوج خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ همه ما شاهد بودیم عده ای ناجوانمردانه به دین و انقلاب و نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن ما بود، رحم نکرده واعتبار و آبروی ایران اسلامی را زیر سؤال برده و در سطح جهانی با حیثیت نظام اسلامی بازی کردند و کار را به جایی کشاندند که به تمثال مبارک امام جسارت نمودند که دنیا به بزرگ مرد بودن و آزاد مرد بودنش معتقد است، این فتنه گران ضمن توهین به مراسم عزاداری و پرچم حضرت ابا عبدا.. الحسین(ع) با اردوکشی خود در خیابان ها بر علیه منافع انقلاب اسلامی شعار دادند.

وی با بیان اینکه مردم در صحنه توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می کنند، تصریح کرد: اساس فتنه ۸۸ نتیجه تلاش دشمن برای سلب اعتماد مردم از نظام و ولایت فقیه بود و دشمن با پروژه شبیخون فرهنگی به سراغ کسانی رفت که سابقه انقلابی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کهنوج با بیان اینکه مردم با حضور در حماسه 9 دی به دشمنان نشان دادند که هنوز پشتیبان ولایت‌فقیه هستند، گفت: آنچه را که استکبار بر سر ملت ایران آوردند ملت ایران هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: دشمن از 9 دی عصبانی است و تلاش دارد تا این روز بزرگ را کمرنگ کند و با روش فراموش سازی جنایات آمریکا در حوادث بعد از انقلاب قصد نفوذ فکری و فرهنگی و سیاسی به داخل کشور را دارد.

رزاقپور ابرازکرد: بی بصیرتی خواص باعث نفوذ دشمن در فتنه 88 شد فتنه هیچ گاه فراموش نخواهد چون اگر فتنه 88فراموش شود زمینه فتنه نفوذ فراهم می شود چرا که دشمنان قصد نفوذ به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز را دارند 9دی امسال زنگ بیدارباش فتنه نفوذ است.

 

وی در پایان افزود: ولایت فقیه قطب نمای ملت ایران است امروز ما با سلاح بصیرت نمی گذاریم علی زمانمان تنها بماند،حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی وخارجی بزند.

انتهای پیام/

حجت الاسلام رزاقپور نماینده ولی فقیه در سپاه کهنوج در جمع مردم رودبار با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفرصادق(ع)و دهه ی بصیرت گفت: بدون شک نقطه عطف تاریخ تولد و بعثت آخرین رسول بود.

وی ادامه داد: در زمان تولد پیامبر جزیره العرب سرزمینی بود که بی فرهنگی وجهالت در آنجا عین فرهنگ بود مردم آن منطقه جاهل ترین مردم تاریخ بودند اما تولد پیامبر در این سرزمین باعث شد که آنجاتبدیل به مهدفرهنگ بشود.

حجت الاسلام رزاقپور خاطر نشان کرد: توجه داشته باشیم که پیغمبر تنها عالم دینی آنها نبود اولین حرکت پیامبر استقرار حکومت بود حکومت نوپای اسلامی که همزمان شد با استیلای دو قدرت بزرگ ایران و روم دنیا تقسیم شده بود بین این دو اما دیری نپاید که دین اسلام قدرت این دو ابر قدرت پوشالی را به زیر کشید.

رزاقپور بیان کرد: شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی امام راحل که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر آن تمرکز و اهداف انقلاب بر اساس آن انجام شد موجب تضعیف جبهه های دشمنان طی این سال ها شده است.

وی در ادامه گفت: تمام مشکل دنیا با ما بر اسلام ست تازمانی که واژه اسلام در کنار ایران است دشمنی ها هم ادامه دارد اسلام مابا اسلام وهابیت متفاوت است اسلام ما اسلام ناب محمدی(ص) است،اسلام ناب هم پایه های حکومت لیبرالیسم را نشانه گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کهنوج عنوان کرد: بین تمام پروژهای که هدف آنها اصل نظام اسلامی بود سال ۸۸سالی متفاوت بود نقشه های چند ساله حضور مستقیم  ایادی استکبار و صهیونیزم در فتنه ۸۸ فتنه ی اعظمی که اصل نظام ودین را نشانه گرفته بود در سال ۸۸امتحان خیلی سخت و هزینه ی سنگینی دادیم اما بصیرت به دست آوردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کهنوج خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به فتنه ۸۸روشن شونددر سال ۸۸منافقان یکبار دیگر جان گرفتند در سال ۸۸روز عاشوراءپرچم حضرت ابا عبدا.. الحسین(ع)را به آتش کشیدند و با اردوکشی خود در خیابان ها بر علیه منافع انقلاب اسلامی شعار دادندو خون به دل رهبری کردند.

وی تأکید کرد: خیلی ها امسال که بنام سال همدلی وهمزبانی نام گذاری شده است در سال همدلی وهمزبانی برخی تفسیر به رأی کردند و می کنند همدلی وهمزبانی یعنی تحریف تاریخ.

رزاقپور یادآور شد: آنچه که امروزه عراق را نجات داده تفکر ولایی و بسیجی که در عراق وسوریه نفوذ و رسوخ کرده و اگر امنیت در سفر اربعین دارید مرهون ولایت های  ولی فقیه است .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کهنوج گفت: عده ای زیادی در سال ۸۸خودشان را پشت نام های موسوی وکروبی پنهان و فتنه‌ای را ایجاد کردند که هزینه‌های زیادی را بر انقلاب وارد کرد الان هم به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند.

رزاقپور اضافه کرد: سال ۸۸ می رفت که تمام نقشه های دشمن عملی شود در سال ۸۸هزینه دادیم اما ولی فقیه مان تنها نماند و به تاریخ نشان دادیم که نام بزرگی برای برخی ها زیادی است و نشان دادیم که جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز حکومت عدل امام عصر است و در زمستان یکبار دیگر بهارایجاد کردیم.

این مسئول بیان کرد: بزرگترین اجتماع مردمی بعد از حضور حضرت امام (ره) در ۹دی ۸۸اتفاق افتاد خرد وکلان پیر وجوان آمدند تا فتنه وفتنه گر را محکوم بکنند فتنه۸۸ این آتش عظیم به قدرت خداوند متعال با اتفاق افتادن ۹دی برای ولی فقیه ما یک گلستان عظیم رقم زد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کهنوج  عنوان داشت: چند چیز خط قرمز ماست ۱-جمهوریت نظام ،مردم به خود ببالید اگر مردم پای کار نباشند و امام یارانش طلحه وزبیر باشند ومردم نباشند امام زمان۲۵سال خانه نشین می شودمردم ما با همه فرق می کنند به خود ببالیم به خاطر این آگاهی وبصیرت ۲-اسلامیت نظام ،تمام افتخارات ایران از زمانی است که اسلام به ایران آمد اسلام مصادره هیچ شخص وگروهی نیست اسلام دین همه مردم است اسلامیت نظام هم به وجود ولایت فقیه است .

وی افزود: ما نمی توانیم جنایات آمریکا را فراموش بکنیم ما مفتخریم که در جنگ مذاکرات آمریکا ودنباله رو های آن را شکست دادیم، دشمن با ماهواره به دنبال گرفتن اعتقادات ما است آنها قصد نفوذ فکری و فرهنگی را دارند مراقب نفوذسیاسی باشیم.

رزاقپور ابرازکرد:  فتنه هیچ گاه فراموش نخواهد شدچون اگر فتنه ۸۸فراموش شود فتنه نفوذ را نمی فهمیم چرا که خطر نفوذ به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز زیاد است ۹دی امسال زنگ بیدارباش فتنه نفوذ است.

وی در پایان افزود: امروز ما با سلاح بصیرت نمی گذاریم علی زمانمان تنها بماند،حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی وخارجی بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات