امام جمعه شهرستان ریگان

هر کاندیدی که بوی فتنه می دهد باید رد صلاحیت شود

برخی ها آمدن تا رد صلاحیت شوند و آن وقت آرامش سیاسی کشور را بهم بریزند و شورای نگهبان را زیر سوال ببرند ،فتنه 94 در حقیقت،فتنه علیه شورای نگهبان است . ...
کد خبر: ۸۶۱۴۵۳۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
هر کاندیدی که بوی فتنه می دهد باید رد صلاحیت شود/فتنه ۹۴ علیه شورای نگهبان است

امام جمعه شهرستان ریگان گفت:برخی ها آمدن تا رد صلاحیت شوند و آن وقت آرامش سیاسی کشور را بهم بریزند و شورای نگهبان را زیر سوال ببرند ،فتنه 94 در حقیقت،فتنه علیه شورای نگهبان است . ...

به گزارش خبرنگار بسيج سپاه ثارالله در كرمان به نقل از صبح کویر؛حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان ضمن یاد و گرامیداشت شهدای ارامنه اظهار داشت: امروز ارمنی ها در میان اقلیت های مذهبی بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به دیدار رهبر معظم انقلاب با مادر شهید ارمنی و این مادر شهید بیان کردند،امروز با آمدن شما به منزل ما با این همه گرفتاری که دارید من فهمیدم علی که خانه یتیمان می رفت چقدر بزرگ است،شما به خانه ما تشرف آوردید در حالی که کشیش محله ما هنوز به خانه ما نیامده است.

وی افزود:اسلام دینی است که علاوه بر این که احترام به تمام اقلیت های دینی و مذهبی میگذارد بلکه دین محبت است.

رنجبر ماهانی تصریح کرد:این دیدار رهبر انقلاب پیامش آن است که در دفاع از میهن اسلامی فرق بین مسلمان،مسیحی،یهودی،شیعه و سنی نیست بلکه همه باید از این آب و خاک در برابر دشمن دفاع کنیم .

وی اشاره داشت به پیام امام خمینی(ره) به گورباچف و امام خمینی فرمودند، مشکل اصلی کشور شما مسأله مالکیت و اقتصاد و آزادی نیست. مشکل شما عدم اعتقاد واقعی به خداست، مشکل اصلی شما مبارزه طولانی و بیهوده با خدا و مبدأ هستی و آفرینش است.جناب آقای گورباچف از این پس کمونیسم را باید در موزه های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد،زیرا که جوابگوی نیازهای واقعی انسان نیست.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:مقام معظم رهبری فرمودند،رضاخان قلدر وقتی خواست از غرب برای ما سوغات بیاورد، اولین چیزی که آورد، عبارت از لباس و رفع حجاب بود؛ آن هم با زور سر نیزه،لباس باید کوتاه باشد،کلاه  باید شاپو باشد،این سوغات غرب بود برای ما.امروز شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی همین هدف رضا خانی را دنبال می کنند.

رنجبر ماهانی با بیان اینکه بعضی اشخاص که برای حضور در انتخابات نام نویسی کرده اند مسئله دار هستند و در فتنه ۸۸ نقش کلیدی داشته اند و از کسانی بودند که مستقیما در فتنه ۸۸ طبق اسناد و مدارک حضور داشته اند،افزود: این افراد هم نام نویسی کرده اند ،از شورای نگهبان درخواست داریم که مردم پای کار هستند و هر کس که بوی فتنه می دهد رد صلاحیت کنند،کسانی که زمینه را فراهم کردند تا پرچم سرخ حسینی را به آتش بکشانند چگونه مردم به او اعتماد کنند و او را بر کرسی سرخ مجلس بنشانند.

وی اضافه کرد:برخی ها آمدن تا رد صلاحیت شوند و آن وقت آرامش سیاسی کشور را بهم بریزند و شورای نگهبان را زیر سوال ببرند ،فتنه ۹۴ در حقیقت،فتنه علیه شورای نگهبان است ،مردم در تمام صحنه ها در کنار این نظام ،ولایت و دولتمردان ایستاده اند.
ارسال نظرات