خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه گفت: روز نهم دي با ديگر روزهاي دي ماه فرقي نداشت و اين حضور مردم ولايتمدار در صحنه بود كه اين روز يعني نهم دي ماه را به روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت مهم تبديل كرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۳۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

حجت الاسلام والمسلمين ارمغان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: حماسه نه دي يكي از اتفاقات بسيار مهم در طول تاريخ انقلاب اسلامي ايران مي باشد.

وی ادامه داد: همچنين اين حماسه به عنوان فصل الخطاب پايان فتنه و پيوند امام و امت اسلامي است كه بايد از اين حماسه عبرت گرفت.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه همچنين از نقش بي بديل مردم ولايتمدار، فهيم و با بصيرت ايران اسلامي در خنثي نمودن و براندازي اين فتنه سخن گفت كه مردم ما با وقت شناسي و حضور به موقع در صحنه اين فتنه را خنثي کردند.

ارمغان افزود: روز نهم دي با ديگر روزهاي دي ماه فرقي نداشت و اين حضور مردم ولايتمدار در صحنه بود كه اين روز يعني نهم دي ماه را به روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت مهم تبديل كرد همانند روز دهم محرم كه شهادت امام حسين(ع) در راه حفظ دين و ولايت به اين روز اعتبار بخشيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها