بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خطاب به آیت الله جنتی:
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه ای خطاب دبیر شورای نگهبان نوشت: هاشمی صلاحیت ورود به خبرگان ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۱۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه ای خطاب به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی نوشت:خود نیز مطلعید که اصحاب فتنه همگی با زمینه چینی ها و پشتیبانی های هاشمی ۸ ماه آرامش را از این ملت گرفتند.

 

متن این نامه بدین شرح است:

 

به دبیر شورای محترم نگهبان، حضرت آیت الله جنتی؛


سلام علیکم


«شورای نگهبان تشكیلاتی است كه اگر خوب باشد و درست كار كند، این نظام دیگر خطر انحراف از دین نخواهد داشت.»

امام خامنه ای(حفظه الله)

 

همان گونه که مستحضرید امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم مومن و انقلابی و توکل بر خدای متعال و پس از عبور از گردنه های سخت و نفس گیر به مرحله تمدن سازی خویش نزدیک می گردد . به همین جهت نیاز به مراقبت از کسانی که قصد ورود به نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی را دارند بیش از پیش احساس می شود . به عبارتی هر حرکت اشتباه و خلافی که امروز از جانب مسئولان جمهوری اسلامی رخ دهد دهه ها تمدن سازی نوین اسلامی را به خطر خواهد انداخت . لذا قشر جوان ، تحصیل کرده و دلسوز انقلاب اسلامی ضمن تقاضای رد صلاحیت قاطعانه و بدون ملاحظه کسانی که پیش از این در گردنه های نفس گیر انقلاب ، امتحان خویش را بد پس داده اند یا ظن عملکرد خلاف اصول انقلاب اسلامی نسبت به آنان وجود دارد ؛ حمایت کامل خویش را از اقدامات شورای نگهبان اعلام می دارد و نکاتی را جهت کمک به تصمیم گیری شورای نگهبان به عرض شما می رساند . قطعا که شورای نگهبان همواره چون گذشته از امتحانات سخت سربلند بیرون خواهد آمد .

 

۱. متاسفانه شاهد آن بوده ایم ، عده ای با گستاخی و وقاحت تمام برای انتخابات مجلس دهم نامزد شده اند که پیش از این یا خود عامل آشوب آفرینی و بر هم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی بوده اند و یا با سکوت یا حمایت ضمنی خود ، آشوب طلبان را همراهی کرده اند. قطعا افرادی که شامل توضیح فوق می شوند شایستگی حضور در مجلس شورای اسلامی را نداشته و حضور ایشان در نهاد های قانون گذار موجب ایجاد زمینه نفوذ دشمنان و آشوب آفرینی در آینده خواهد شد.


۲. از طنز های تلخ زمانه نامزد شدن اشخاصی در مجلس خبرگان است که هیچ التزام نظری و عملی به ولایت فقیه نداشته و در گذشته نه چندان دور خانه های خود را پناهگاه و سرچشمه شورش علیه نظام و مردم کرده اند . به نظر می رسد با ورود چنین افرادی باید منتظر شورش علیه نظام و مردم ماند .


۳. اظهارنظرهای دشمن شاد کن جناب حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به رغم سابقه انقلابی ایشان که خود را استوانه انقلاب می دانند، هر روز خاطره های خود ساخته جدیدی را از امام راحل برای تحریف خط ایشان تعریف می کنند و صدالبته عملکردشان در فتنه سال ۱۳۸۸ دلایلی کافی برای عدم احراز صلاحیت ایشان را در بر دارد. 

 

بیم آن می رود که با ورود ایشان و مریدانشان به مجلس خبرگان راه تحریف خط امام (ره) برای دشمنان بیش از هر زمان دیگری باز شود و بلندگوهای مخالف مسیر انقلاب اسلامی از یکی از مقدس ترین نهاد های نظام اسلامی یعنی مجلس خبرگان فعال گردند . خود نیز مطلعید که اصحاب فتنه همگی با زمینه چینی ها و پشتیبانی های ایشان ۸ ماه آرامش را از این ملت گرفتند. عدم ابراز برائت از سران فتنه و فتنه گران که خود را مدام به جناب هاشمی رفسنجانی منتسب می کنند، مشتی است نمونه خروار برای عدم تایید صلاحیت ایشان برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان هستند .


گمان ما این است که بر اساس سنن الهی با موفقیت هر امتی در هر آزمون الهی ، آزمون سخت تری پیش روی او نهاده می شود تا در این چرخه امت ها صیقل داده شوند و به تکامل برسند . از همین رو اینک مردم مسلمان ایران توانسته اند با بصیرت و هوشیاری تمام در امتحانات نفس گیر پیشین سربلند بیرون آیند ؛ بیم آن می رود که عده ای که گاها سوابق انقلابی فراوانی هم دارند برای رسیدن به اهداف حزبی و شخصی خود فضا را غبار آلود کنند و توفیق ملت ایران در آزمون های پیش رو را سخت سازند.

 

به همین جهت مجددا از شورای نگهبان تقاضا داریم که با رد صلاحیت و برخورد قاطعانه با محکومین و عواملین فتنه ۸۸ همچون گذشته دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارند.

 

و من الله توفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

ارسال نظرات