زاکانی گفت: امروز در کشور ‌کسانی را می‌بینیم که خود را انقلابی و صاحب انقلاب می‌دانند، ولی مسیر ضدانقلاب را پیش گرفته‌اند و مسائلی مانند شورای خبرگان رهبری را مطرح می‌کنند و به نفع آمریکا اقدام می‌کنند‌.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۰۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، علیرضا زاکانی شب گذشته در جمع دانشجویان در کانون بسیج جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: امروزه بعد از 37 سال می توانیم برداشت دقیقی از انقلاب و 37 سال گذاشته داشته باشیم این برداشت هم دقیق و هم بر اساس واقعیت است و گذشته را درسی برای آینده قرار می دهیم .
 
 وی با بیان اینکه، در زمان انقلاب اسلامی، کشور یک گروه سلطه‌گر و گروه دیگر سلطه‌پذیر داشت، افزود: امام راحل گوهر دین را در کشور متجلی کردند و سرنوشت کشور را به دست مردم سپردند بعد از پیروزی انقلاب تا زمان حاضر نیز گروه سلطه‌ستیز در کشور به وجود آمده و در جهان اسلام دو نمود آمریکایی وجود دارد یک نمود به محوریت عربستان و نمود دیگر به رهبریت ترکیه است.
 
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهارداشت: دشمنان قدرت اسلام را دیده‌ و دریافته‌اند که ما قطب مخالف سلطه هستیم، لذا بی‌‌دلیل نیست که روسیه نیز با داشتن چندین کلاهک هسته‌ای، امنیت خود را در همراهی با جمهوری اسلامی ایران می‌بیند و این نشانه از قدرت و نفوذ ایران در دنیا و منطقه دارد.
 
نماینده مردم تهران با اشاره به صحبت های آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز افزود: چندی قبل هاشمی رفسنجانی بیان کرد که آنها از ما شفافیت می خواهند و حال اینکه ایشان یادشان افتاده که در دهه ۶۰ به دنبال بمب اتم بودیم جای تعجب دارد و نمی دانم این سخنان چه ارزشی دارد؟

زاکانی خاطرنشان کرد: امروز در کشور ‌جبهه ضدانقلاب خیلی پیچیده شده است و ‌کسانی را می‌بینیم که خود را انقلابی و صاحب انقلاب می‌دانند، ولی مسیر ضدانقلاب را پیش گرفته‌اند و مسائلی مانند شورای خبرگان رهبری را مطرح می‌کنند و به نفع آمریکا اقدام می‌کنند‌.
 
وی افزود: امروز وعده‌ای که نظام سلطه و آمریکا می‌دهند همان وعده ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها است که به آنها عمل نمی‌کنند، چنانکه در برجام نیز چنین عمل می‌کنند.
 
وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار بزرگ دانست و گفت: اگر کسی بخواهد برای انقلاب قیمتی مشخص کند، به‌واقع باید گفت که این انقلاب قیمت ندارد و دارای ارزشی بی‌نهایتی است.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: عربستان و ترکیه هم‌اکنون در آتشی که خود برپا داشته‌اند می‌سوزند ولی اسلام رشد می‌کند. جایگاه کنونی ایران در منطقه و در جهان به خاطر چهار مؤلفه ویژه‌ای است که در ایران وجود دارد و اگر به آن‌ها به دقت بنگریم باعث افزایش سرعت ما می‌شود. اولین مؤلفه وعده الهی و کمک خداست که شامل حال مردم ایران شده است چون ملت ما بر حق هستند و پرچم حق نیز در دستان مقام معظم رهبری قرار دارد. منطق درست و اثر‌گذار اسلام دومین مؤلفه است که در این زمینه متأسفانه مدعی‌های زیادی وجود دارد که به این مؤلفه دقت نمی‌کنند ولی نگاه ما به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری است که نگاهی اجتهادی دارند.
 
وی در ادامه سخنانش افزود: سومین مؤلفه هدایت‌های خاص امام زمان (عج) است که شامل حال ایران شده که در طول این هدایت مفتخر به بهره مندی از مقام معظم رهبری و قبل از ایشان امام راحل بودیم که طبق گفته غربی‌ها مقام معظم رهبری یک ابر مرد است که تمام نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: مجلس این ظرفیت را دارد که کشور را به سرعت اصلاح کند در مجلس کمسیونی به نام کمسیون اصل 90 می تواند بخش زیادی از فساد کشور را از بین ببرد ایجاد تعادل و دقت در سایر اجزای حکومت ایجاد می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که امروز ‌وقتی کالبدشکافی ضدانقلاب را انجام می‌دهیم، می‌بینیم که یک عنصر ثابت وجود دارد و آن اسرائیل، آمریکا و انگلیس به‌عنوان استکبار بزرگ جهان و همچنین عربستان و ترکیه در منطقه هستند.

وی یادآور شد:‌ امروز کشور به‌طور صد‌درصد در منطقه در حال درگیری است که در جبهه کفر، آمریکا، اسرائیل، اردن، عربستان، قطر، ترکیه و برخی کشورهای دیگر حضور دارند.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به اینکه امروز عده‌ای یارگیری کرده و می‌خواهند از اصل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، انتقام بگیرند، بیان کرد: آمریکایی ها به دنبال حل مشکل PMPبودند چه دلیل داشت که آقای هاشمی بگویید ما قبلا بدنبال خرید بمب اتم از پاکستان بودیم ؟ این نفع اقتصادی برای کشور داشت؟ به چه دلیلی با عث خوشحالی اسرائیلی ها شدید؟     

وی در ادامه افزود: امروز عده‌ای انتقام می‌گیرند؛ چراکه احساس می‌کنند فرصت آنها به پایان رسیده و عمر آنها رو به اتمام است و با طرح شورای خبرگان رهبری و نظارت در وظایف رهبری به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و همین کسانی که می‌خواهند بر رهبری نظارت داشته باشند، همان‌هایی هستند که با اسرائیل مذاکره کرده و می‌خواستند باعربستان یکی باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: امروز در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم و اگر کوتاه بیاییم، جای جبران وجود ندارد، همان‌گونه که در سال ۹۲، رقابت عده‌ای باعث واگذار کردن عرصه شد. 

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام یادآور شد:‌ امروز وضعیت مهمی وجود دارد و دو راه پیش روی کشور است که راه اول قبول آقایی آمریکا است، چنانکه دولت محترم و عزیز نیز اعلام کرد که نمی‌شود با آمریکا تخاصم داشت و باید با کدخدا مشکلات را حل کرد، ولی باید توجه داشت که آمریکا می‌خواهد ما همه چیزمان را بدهیم و به گذشته برگردیم و اگر این راه را انتخاب کنیم باید به ذلت تن بدهیم.

زاکانی ادامه داد: راه دیگری نیز وجود دارد که آن راه عزت است، همان گونه که تا امروز با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حرکت کرده‌ و جلو آمده‌ایم و این راه در طول تاریخ ۳۷ ساله انقلاب امتحان خود را به‌خوبی پس داده است.

در پایان نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: کسانی که از تفرقه اصولگرایان در انتخابات سال ۹۲ به پیروزی رسیدند امروز نیز می‌خواهند در انتخابات پیش رو به اهداف خود برسند، ولی امروز به انسجام رسیده‌ایم و ما در یک مسیرگام برمی داریم.
ارسال نظرات