مسئول تربیت بدنی سپاه استان سمنان از کسب عناوین برتر به همت ورزشکاران سمنانی در مسابقات بسیج کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۰۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، محمدحسين تقی پور، مسئول تربیت بدنی سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: یک مدال طلا توسط علی شهروی در رشته تیراندازی و سه نقره توسط علی نوروزی، محمد جواد خواجه وند و علی رضوانی در رشته دو و میدانی مسابقات لیگ بسیج کشور كسب شده است.

وي افزود: یکی از برنامه های اصلی ورزش بسیج علاوه بر توسعه ورزش همگانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری فعالیت در ورزش قهرمانی است.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان سمنان بيان داشت: ورزشکاران پس از انتخاب در مسابقات پایگاهی و حوزه اي به مسابقات شهرستانی و استانی راه پیدا کرده و برترین های رشته های ورزشی به المپیاد ورزشی کشور اعزام مي شوند.

تقي پور خاطرنشان كرد: تعداد 80 نفر از ورزشکاران بسیجی خانم و آقا استان سمنان به المپیاد کشوری زنجان اعزام شدند که از این بین 22 نفر موفق به کسب مدال شدند و به لیگ بسیج راه پیدا کردند.

وي افزود: از بین این 22 نفر که به لیگ بسیج راه پیدا کردند؛ پس از سه هفته رقابت تنگاتنگ با حریفان، علی شهروی از گرمسار در رشته تیراندازی به مدال طلا و محمد جواد خواجه وند از سمنان و علی نوروزی و علی رضوانی از شاهرود در رشته دو و میدانی به مدال برنز این رقابت ها دست یافتند که علاوه بر گرفتن هدایای خود به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها