امام جمعه قيدار:

دوران بازنشستگي دوران بالندگي و افتخار است

دوران بازنشستگي، دوران انزوا و خانه نشيني محسوب نمي شود بلکه دوران بالندگي و افتخار و استفاده از تجربيات آنان مي باشد.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۹۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه قيدار در سخناني تجليل و تکريم بازنشستگان را نوعي تکليف دانست و گفت: تكريم و تجليل از زحمات مجاهدان و پيشكسوتان ناجا که ساليان متمادي در راستاي نظم و امنيت جامعه کوشيده اند امري ضروري است و همه ما قدردان زحمات اين عزيزان هستيم .

حجت الاسلام و المسلمين طالبي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري افزود: " دوران بازنشستگي، دوران انزوا و خانه نشيني محسوب نمي شود بلکه دوران بالندگي و افتخار و استفاده از تجربيات آنان مي باشد و اگر خداي نکرده نسبت به وضع بازنشستگان بي اعتنايي، بي توجهي و بي احترامي شود به طوري که در گذران زندگي با مشکل رو به رو شوند، اين وضعيت آينه فرداي کارکنان امروز خواهد بود، در نتيجه از کار دلزده خواهند شد و به کارهاي نامتناسب با شغلشان رو مي آورند".

وي در خصوص دوران بازنشستگي اظهار داشت: بازنشستگان يکي از سرمايه هاي معنوي هر سازمان مي باشند و تکريم آنان موجب دلگرمي کارکنان شاغل مي شود.

در ادامه رئيس پليس خدابنده گفت: بازنشستگي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، افتخاري بزرگ است و بايد قدر آن را دانست چرا كه هر كدام از اين بزرگواران، گنجينه اي با ارزش از تجربه و دانش نظري در كوران خدمت هستند كه در صورت بهره گيري از آن بسياري از گره هاي پيش روي ما باز خواهد شد.

سرهنگ خليلي با تأکيد بر اين که بازنشستگان و خانواده هاي آنان نقش مهمي در انتقال تجربيات به قشر جوان دارند افزد: بعد از بازنشستگي مرحله جديدي از پويائي و حرکت شروع مي شود و آحاد جامعه از رفتار، کردار و منش آنان بهره مي‌برنند.

وي اظهار داشت: بازنشستگان ناجا شايسته بهترين خدمات و توجه هستند زيرا سي سال از بهترين دوران عمر خود را در خدمت‌رساني مطلوب به مردم و در سخت‌ترين و طاقت فرساترين شرايط سپري كرده‌اند.

سرهنگ خليلي خاطر نشان كرد: بازنشستگي شروع دوره‌اي ديگر و فعاليت‌هاي ديگر مي‌باشد و ما چيزي به نام بازنشستگي که به معناي از کار افتادگي و بيکاري و عدم فعاليت باشد در دين نداريم؛ لذا بازنشستگان مي‌بايست توان خود را مضاعف و تجربيات گرانقدر خود را به جوانان منتقل کنند.

گفتنی لست مراسم تجليل و تکريم از بازنشستگان انتظامي شهرستان "خدابنده" با حضور امام جمعه، فرمانده انتظامي و اعضاي شوراي تامين اين شهرستان برگزار شد.

لوح سپاس و هدايايي به تعدادي از بازنشستگان و خانواده ها اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار