امام جمعه دیّر خطاب به نمازگزاران گفت: افرادی که روحیه انقلابی بودن را حفظ کرده اند ، در خط امام و رهبری ثابت قدم ایستاده اند ، موضع روشنی در مقابل فتنه و فتنه گران دارند و با امریکا هم سر اشتی ندارند را انتخاب کنید.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۹۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: کنفرانس وحدت اسلامی منشأ آثار و برکات بسیار ارزشمندی در جهت ایجاد و تحکیم وحدت بین امت اسلامی بوده است و امیدواریم با وحدت و همدلی بین شیعه و سنی توطئه های دشمنان خنثی شود.
حسینی با تبریک سال نو میلادی به مسیحیان اظهار کرد: اقدامات غلط امریکایی ها و سران غربی در بوجود آوردن گروه های تروریستی که حال خود دامن گیرآن شده اند باعث شد مسیحیان این کشورها نتوانند جشن های سال نو میلادی را برگزار کنند.
وی افزود:تأثیر پذیری مسیحیان از دیدار مقام معظم رهبری با خانواده یکی از شهدای مسیحی نشانه عظمت اسلام است که میتواند همه ادیان ومکاتب را جذب کند.
وی با تشکر از حضور پرشور شهروندان دیّری در بزرگداشت حماسه 9 دیماه خاطر نشان کرد: مردم در نهم دیماه با ولایتمداری و عشق به خاندان رسالت به صحنه امدند و آتش فتنه 8 ماهه را که از جنگ تحمیلی خطرناکتر بود خاموش کردند.
خطیب نماز جمعه دیّر با بیان اینکه امروز همچنان نیازمند بصیرت هستیم افزود: باید با الهام از رهنمودهای رهبری و عمل به آنها توطئه های برنامه ریزی شده دشمن برای انتخابات پیش رو را نقش برآب کنیم.

حسینی در رابطه با دیدار رهبری با مسئولان نظام و شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی یادآور شد: با استفاده از ظرفیت های موجود ، عمل به تعالیم اسلام و روشنگری های علمای اسلام می توان زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی را پایه ریزی کرد.
وی گفت: اینکه افرادی با سوابق کیفری و فتنه گری در انتخابات ثبت نام کرده اند در واقع لوس کردن انتخابات و توهین به ملت است لذا هم مجلس و هم مسئولان بدنبال ایجاد سازوکاری باشند که هرکسی به خودش جرأت ثبت نام ندهد.

ارسال نظرات