خبرهای داغ:
در راستای ارتقاء و گسترش فرهنگ راهپیمایی:
در ارتقا و گسترش فرهنگ راهپیمایی و ارج نهادن به همت زائران حسینی مسابقه و همایش عکس پیاده‌روی اربعین حسینی با مشارکت سازمان بسیج رسانه این استان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۷۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، علیرضا ضرغامی در دیدار از دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین که صبح امروز صورت گرفت، اظهار کرد: حضور مردم در ایام اربعین حسینی با وجود تهدیدات دشمن وهابی، تکفیری و داعش در منطقه خود نشان دهنده عزم مسلمانان جهان برای شرکت در این همایش قدرت، وحدت و اقتدار مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به خدمات خادمان در حرم مطهر طفلان مسلم بن عقیل(ع) و متولیان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در ایام اربعین حسینی عنوان کرد: نقش و خدمات این ستاد در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین سید و سرور شهیدان در شهر مسبب و کشور عراق قابل تحسین بوده و خدمات آنان باید تقدیر و تشکر شود.

مسئول کانون سیدالشهدا سازمان بسیج رسانه استان قزوین تشریح کرد: در ارتقا و گسترش فرهنگ راهپیمایی و ارج نهادن به همت زائران حسینی مسابقه و همایش عکس پیاده‌روی اربعین حسینی با مشارکت سازمان بسیج رسانه این استان برگزار شده است.

ضرغامی افزود: دبیرخانه این همایش به زودی رونمایی و افتتاح شده و از علاقه‌مندان شرکت در همایش عکس پیاده‌روی اربعین حسینی دعوت به عمل می‌آید تا با ارسال عکس‌های خود از این ایام در این مسابقه عکاسی شرکت کنند.

این مسئول ادامه داد: به برترین عکاسان با موضوع راهپیمایی ایام اربعین به رسم یادبود هدایایی اهدا می‌شود.

مسئول کانون سیدالشهدا سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: عزم و جدیت حضور مردم در ایام اربعین حسینی نشان از علاقه مردم در نهادینه کردن اهداف نهضت سرخ عاشورا بوده و مشارکت رسانه‌ها و نشریات در انعکاس آن می‌تواند گام مؤثری در نشر و ارتقا آن باشد.

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها