خبرهای داغ:
مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان همدان خبر داد

تخصیص 17میلیارد ریال اعتبار برای خدمات مسکن مددجویان استان همدان

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان همدان از تخصیص 17 میلیارد ریال اعتبار در راستای ارائه خدمات جهت كمك به خريد، بهسازي، بازسازي و تعمير مسكن مددجويي برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۶۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود فیضی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت به محرومین یک هزار و 342 مورد تعمیرات مسکن مددجویی با هزینه بالغ بر 13 میلیارد و 286 میلیون ریال توسط کمیته امداد استان همدان انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 152 مورد مسکن روستایی با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد و 555 میلیون ریال در قالب احداث و خرید مسکن آغاز شده و تعداد 76 مورد مسکن شهری در قالب خرید و احداث با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد و 151 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان همدان رقم اعتبار خدمات ارائه شده به خانواده‌هاي تحت حمايت را جهت كمك به خريد، بهسازي، بازسازي و تعمير مسكن مددجويي قریب به17 ميليارد ريال بيان كرد.
وی تصريح كرد: كمك به خريد مسكن براي مددجويان در قالب پرداخت وام بلاعوض از محل منابع امدادي، كمك هاي خيرين و آورده مددجو تأمين مي شود.
فیضی خاطرنشان كرد: مسکن به عنوان يکي از اساسي‌ترين نيازهاي بشري همواره از سوي دولت‌ها مورد توجه بوده و بخش عمده اي از منابع کشورها را به خود اختصاص مي‌دهد و در حال حاضر نيز اين نياز به ویژه در مورد اقشار محروم و آسيب‌پذير جزء پيچيده‌ترين مسائل جوامع است.

وی ادامه داد: از سوي ديگر با توجه به اينکه کشور ما از حيث بلاياي طبيعي يکي از پر حادثه ترين کشورهاي دنياست، تهيه مسکن مقاوم براي اقشار ضعيف جامعه همواره از دغدغه هاي اصلي خدمتگزاران نظام بوده و هست تا با اتخاذ سياست‌ها و تدابير مناسب حتي‌الامکان خسارات ناشي از اين حوادث کاهش يابد.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان همدان با تاکید بر اینکه كمك به تأمين مسكن و تلاش در جهت ايجاد سرپناه براي مددجويان يكي از مهمترين برنامه هاي اين نهاد در راستاي توانمندسازي خانواده هاي تحت حمايت است، از مردم نوعدوست همدان، خیّرین و نیکوکاران خواست تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در راستای کمک رسانی به محرومین و نیازمندان به این نهاد تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار