خبرهای داغ:
آیت‌الله موسوی جزایری گفت:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حماسه 9 دی چشم فتنه 88 را کور کرد و دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۴۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسج خوزستان ،آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری امشب در آیین عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب این شهرستان اظهار کرد: در جریان حماسه 9 دی 88 چشم فتنه کور شد و دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی افزود: اگر حضور خوب مردم در حماسه 9 دی نبود و مردم پای کار نمی‌آمدند، دشمن می‌توانست صدمات بیشتری به نظام اسلامی وارد کند، اما شکل‌گیری این حماسه بزرگ توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در روز 9 دی سال 88 فتنه بسیار پیچیده‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند با آگاهی و بصیرت ملت ایران نقش بر آب شد.

آیت‌الله موسوی جزایری، هدف دشمن از فتنه 88 را فروپاشی نظام از درون عنوان کرد و گفت: در آن سال حرف‌های دو پهلو و چند پهلوی بعضی از خواص باعث ادامه فتنه شد که البته با درایت مقام معظم رهبری و بیداری مردم نتوانست کار به جایی ببرد.

وی در ادامه با اشاره به عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب شهرستان بندر ماهشهر، خطاب به این طلاب اظهار کرد: امروز این امانت الهی است که به دست شما سپرده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان متذکر شد: مردم نیز باید دعای خیر کنند برای طلابی که امروز معمم شدند و لباس رسول‌الله (ص) را به تن کردند.

آیت‌الله موسوی جزایری بزرگ‌ترین آسیب برای روحانیت را احساس منیت عنوان کرد و افزود: برای یک روحانی بسیار خطرناک است که احساس منیت داشته باشد بلکه باید در ارادت و خدمت به مردم ذوب باشد.

وی در پایان حوزه علمیه را اردوگاه حضرت حجت‌بن‌الحسن (عج) دانست و اضافه کرد: شهرستان بندر ماهشهر حوزه علمیه موفق، نماز جمعه، امام جمعه، طلاب و مردم بسیار مؤمن و خوبی دارد که ان‌شاءالله در خدمت به اسلام و نظام موفق خواهند بود.

 در این مراسم 10 نفر از طلاب شهرستان بندر ماهشهر توسط آیت‌الله موسوی جزایری ملبس به لباس روحانیت شدند.

همچنین در مراسم دیگری مسجد فاطمه زهرا(س) شهرک آیت‌الله طالقانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افتتاح شد.

این مسجد در مساحتی بالغ بر 600 متر مربع و با هزینه‌ای بیش از 9 میلیارد ریال توسط یک فرد خیر بنا نهاده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها