خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلا گفت: روحیه شهادت طلبی و انقلابی به برکت خون شهدای مدافع حرم دوباره در جامعه زنده شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۱۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در مراسم اولین تجلیل مردمی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم که امروز 11 دی ماه در اهواز برگزار شد، رزمندگان استان خوزستان در عراق و سوریه حضوری فعال داشته اند، گفت: این استان هزاران نفر را به آنجا اعزام کرده و صدها مجروح و 34 شهید را تقدیم کرده است که برای جهان اسلام افتخار است.

وی خطاب به خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت: اگر شهدای شما نبودند گروه‎های تکفیری به اهداف خود می‌رسیدند. هدف اینها تصرف کامل سوریه و عراق و سپس حمله به ایران بود. آنها بغداد را محاصره کردند و به 20 کیلومتری کربلا رسیدند و اگر شهادت این جوانان نبود تصرف سوریه و عراق بعید نبود.

خادم سیدالشهدا با اشاره به اینکه شهدا با شهادت خود امنیت در سوریه و عراق را ایجاد کردند، افزود: حضور زرمندگانی از افغانستان، عراق، لبنان و پاکستان در مقابل تکفیریان به دلیل شهادت رزمندگان ایرانی است. شهادت جوانان کشورمان آنها را به جنگیدن تشویق کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: در آیات قرآن کریم آمده است که در زمان مرگ تاخیری وجود نخواهد داشت و براین اساس شهادت نوع مرگ را تعیین می‎کند اما زمان آن را مشخص نمی‎کند.

وی عنوان کرد: پس از جنگ تحمیلی روحیه شهادت‎طلبی در مردم مرده بود اما با گشوده شدن این راه روحیه انقلابی و شهادت‎طلبی میان جوانان آنچنان محکم شده که آماده جنگ و دفاع هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها