نشست بصیرتی بسیجیان حلقه های شجره طیبه صالحین به مناسبت هفته وحدت و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در پایگاه بسیج زینب کبری سلام الله علیها بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۷۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین علی دهقانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت سالروز حماسه 9دی، گفت: هدف اصلی و اساسی این نشستها بصیرت افزایی جوانان در مقابل دامهای دشمنان اسلام است.

وی، افزود: اگر جوانان ما از بصیرت و علم کافی برخوردار باشند می توانند به دیگران هم در این مسیر که دشمن با جنگ نرم اهداف خود را پیش می برد آگاهی بخشند.

دهقانی، همچنین به امنیتی که ما در مرزها داریم اشاره کرد وگفت: اگر ما امروز جوانانی با این غیرت و اراده نداشتیم هیچگاه در آسایش نبودیم؛ چرا که جوانان با از خودگذشتگی و نثار خون خودشان، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و الان هم به خاطر اینکه دشمن وارد خاک ما نشود در کشور سوریه از ارزشهایمان دفاع می کنند تا مبادا دشمن چشم طمع به اعتقادات و.... بدوزد و آنها از جان و همه چیز خود تنها برای رضای خدا گذشتند و خدا هم بهترین ها را نصیبشان می کند.

وی، ادامه داد: خواهران بیشترین نقش را در دوران انقلاب و بعد از آن دارند که می توانند با تربیت سالم فرزندانشان، بیشترین یار را برای امام زمان داشته باشند.

دهقانی، نکاتی هم از آسیبهای ماهواره بیان کرد و آن را یکی از حیله ها و ترفندهای دشمن دانست که باعث خدشه دارشدن اعتقادات و ارزشها می شود و نقش موثری در تغییر رفتارها دارد.

وی، در پایان انتخابات پرشور را عامل افزایش اقتدار نظام دانست و با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، تأکید کرد: حضور حداکثری و انتخاب بابصیرت کاندیداها می تواند به اقتدار نظام بیفزاید و از هرگونه خدشه ای به ارزش های والای انقلابی پیشگیری کند.

ارسال نظرات