هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار از گروه های ( الف و ب ) این مسابقات پیگیری شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۱۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

استقلال.ن ماهشهر ۲ – ۲ سن ایچ ساوه

دیدار دو تیم مدعی گروه الف این دوره از مسابقات در ماهشهر سوت خورد. ماهشهری ها که از همان ابتدا بازی را به دست گرفته بودند و به روی دروازه حریف فشار وارد می کردند در دقیقه هفت موفق به ثمر رساندن گل شدند  وحملات سن ایچی ها بی نتیجه ماند تا نیمه نخست با تک گل استقلال نوین خاتمه یابد.

نیمه دوم سن ایچی ها با حملات خود به گل مساوی رسیدند اما این ماهشهری ها بودند که با به دست گرفتن توپ را به هدف رساندند تا دو یک پیش بیفتند. این نتیجه تا دو دقیقه مانده به پایان جدال بیست دقیقه ای دوم پایدار بود تا اینکه سن ایچ از حملاتش به نتیجه رسید و برای بار دوم بازی را به تساوی کشاند.

نتیجه دو دو سرانجام این بازی بود تا ماهشهر به صدر نرسد و سن ایچ با احتساب گل های رده و خورده خود در صدر باقی بماند.

شهرداری ساوه ۵ – ۲ چکاد آتیه شهریار

شهرداری ساوه صدر نشین هفت امتیازی گروه ب، میزبان چکاد شهریار تیم شش امتیازی جدول را بر عهده داشت. این دیدار ابتدا با گلزنی چکادی ها آغاز شد و دقایقی آتیه جوان از حریف خود پیش بود اما ساوجی ها این اجازه را به میهمان خود نداند تا نتیجه را حفظ کند و با دو گل پیاپی از حریف خود پیش افتادند و تا انتهای این نیمه نتیجه دو یک به سود شهرداری پایدار ماند. اما در نیمه دوم شهریاری ها پس از صحنه ای مشکوک که به نظر می رسید داور اشتباه کرده باشد به گل تساوی بخش رسید تا نتیجه دو دو مساوی شود.

اما در ادامه ساوجی ها به خود آمدند و دو گل را به تور دروازه چکاد چسباندند تا چهار بر دو پیش بیفتند. در دقایق انتهایی بازی با پنج خطاِ شدن چکاد استرس این تیم به اوج رسید تا موقعیتی برای شهرداری برای بیشتر کردن اختلاف ایجاد شود. این موقعیت تا ثانیه پایانی برای شهرداری بود تا در این ثانیه به پنالتی نقطه دو برسد و دقیقا در فاصله نه دهم ثانیه به پایان ، گل پنجم را به ثمر برسانند ، نتیجه پنج دو را برای این بازی به ثبت برسانند.

ارسال نظرات