مشایخی ؛ بعد کسب چهارمین برد پیاپی تیم هاکی شهرداری اراک از صعود تیم هاکی شهرداری به جمع شش تیم برتر هاکی کشور خبر داد و افزود: آخرین دیدار تیم شهرداری اراک در برابر تیم هیات هاکی ارومیه با نتیجه 2 بر 1 به نفع شهرداری به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۰۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
علی مشایخی سرپرست تیم هاکی شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،مرکزی گفت : تیم هاکی شهرداری اراک که در دیدار نخست دور دوم مسابقات نهمین دوره لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور موفق شده بود همنام تبریز خود راشکت دهد در ادامه با کسب سه پیروزی دیگر جواز حضور در جمع شش تیم برتر این رقابت ها را کسب کرد.

تیم هاکی شهرداری در دومین دیدار خود با نتیجه شش بر یک از سد هیات هاکی ایلام گذشت. در سومين دیدار هاکی بازان شهرداری به مصاف شهرداري اروميه رفتند و موفق شدند با نتیجه دو بر یک این تیم راشکست دهند. در چهارمین دیدار نیز تيم هاكي شهرداري برابر شهدای کرمانشاه با نتيجه پنج بر یک به برتری دست یافت.

سرپرست تیم هاکی شهرداری اراک ادامه داد: هاکی بازان شهرداری اراک در طی مسابقات لیگ برتر هاکی کشور که به میزبانی کرمانشاهی ها در حال برگزاری است موفق شدند در مجموع  با کسب 30 امتیاز حضور خود را در جمع شش تیم برتر قطعی نمایند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دو بازی پیش رو این تیم تشریفاتی بوده و این تیم به طور قاطع در صدر گروه با بیشترین امتیاز جای گرفته است.

 دور دوم لیگ برتر هاکی کشور با شرکت 13 تیم در کرمانشاه در حال برگزاری است که تم هاکی شهرداری اراک در گروه نخست این رقابت ها با تیم های شهرداری تبریز، شهرداری کرمانشاه، هیات هاکی ایلام، هیات هاکی قم و ارومیه هم گروه است.

خبرنگار گروه ورزشی : ا . آقارضی
ارسال نظرات