فرمانده سپاه البرز درسخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه کرج؛
سردار علی استادحسینی گفت: زمانی که دشمن به این نتیجه رسید که با وجود ولایت فقیه نمی تواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد تصمیم گرفت جهت دستیابی به اهداف خود ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهد و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سردادند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۵۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استادحسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر کرج ضمن گرامیداشت حماسه نه دی، این روز را بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری یوم الله دانست و اظهار داشت: نه دی بساط منافقین داخلی و کسانی که قصد براندازی ریشه انقلاب را داشتند از بین برد.

وی افزودک بسیاری از منافقین در تلاش هستند که این روز از خاطره ها برود ولی اگر بدان توجه نشود و بازخوانی نگردد چه بسا نمونه دیگری از این فتنه در آینده اتفاق بیفتد و این فتنه گران بر موجی سوار شوند که  یک زحمت برای نظام جمهوری اسلامی به وجود آورند.

فرمانده سپاه استان البرز بصیرت افزایی ملت ایران را مهم دانست و گفت: امام علی(ع) تفکر در خصوص شنیده ها، عدم ظاهر بینی و عبرت آموزی از حوادث تاریخی را از ویژگی های بصیرت می دانند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در طول تاریخ به دلیل بصیرت نداشتن از جانب دشمن گزیده شده ایم.

سردار استاد حسینی با اشاره به وقوع جنگ جمل نیز چنین اظهار داشت: کسانی که 2 سال در کنار امام علی(ع) شمشیر زدند و زمان امامت این امام بزرگوار در مقابل او ایستادند و موجب به وجود آمدن جنگ جمل شدند.

وی باطرح این موضوع که منافقین نیز در مقابل امام ما نیز ایستادگی کردند عنوان کرد: این بار مردم با بصیر تر و آگاه تر بودند و با وجود خواص بی خاصیت همچون طلحه و زبیر ولی مردم از آنها اطاعت نکردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: فتوای قتل امام توسط شریعت مداری داده شد و قدسی زاده نیز در آن زمان دستور کشتار 5 میلیون نفر را جهت دستیابی به اهداف خود را صادر کرد.

وی به آغاز جنگ نرم علیه ایران اشاره ای داشت و چنین گفت: وقتی دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ سخت نمی شود انقلاب ایران را از بین برد گفت باید در ایران یک انقلاب مخملی راه اندازی کرد که البته 4 سال قبل از فتنه 88 در کتاب سایه عقاب ها طرح سری حمله امریکا به ایران برنامه ریزی شده بود.

سردار استاد حسینی در خصوص راه اندازی انقلاب مخملی در ایران توسط مک کین گفت: آن ها معتقد بودند که پس از راه اندازی انقلاب گل سرخ در گرجستان و انقلاب نارنجی در اکراین می توان انقلاب سبز را درایران راه انداخت که موجب ایجاد بداخلاقی انتخاباتی گشت.

وی شهادت طلبی را از ویژگی ملت ایران عنوان کرد و گفت: زمانی که دشمن به این نتیجه رسید که با وجود ولایت فقیه نمی تواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد تصمیم گرفت جهت دستیابی به اهداف خود ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهد و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سردادند.

فرمانده سپاه البرز خاطر نشان کرد: فتنه گرانی همچون موسوی، ابطحی، خاتمی و تاج زاده در اعترافات خود عنوان کردند که هدف اصلی حذف رهبری و مهار آن است و انتخابات تنها بهانه ای برای این اقدام بوده است.

وی با طرح این موضوع که فتنه چطور به وجود آمده چنین گفت: اولین کسانی که تخم تردید در ایران کاشتند کروبی و هاشمی بودند و نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض کردند و موج شدند زمینه های تردید به وجود آید.

سردار استاد حسینی گفت: بسیاری از فتنه گران خواستار بازگشت هستند که معتقدند حر نیز در زمان امام حسین(ع) توبه کرد و بازگشت ولی باید گفت اگر حر بازگشت استغفار نامه ای نوشت ولی شما چطور؟

وی به وجود آمدن فتنه ای بزرگتر را در گرو عدم بصیرت افزایی ملت ایران دانست و گفت: همانگونه که رهبری نیز فرمودند فتنه خط قرمز انقلاب است و امروزه با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای نگهبان، کسانی که در فتنه ساکت بودند نباید مورد تایید این شورا قرار گیرند.

سردار استاد حسینی گفت: امروزه دشمن برای مجلس خبرگان رهبری نقشه ها ریخته است و طرح تشکیل شورای رهبری طرحی است که هیچ کجای دنیا و در زمان امامان نیز به هیچ وجه مطرح نبوده است.


ارسال نظرات