خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان قم؛

همایش تبیین ضرورت های افزایش جمعیت در قم برگزار شد

همایش تبیین ضرورت های افزایش جمعیت به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان قم و با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان، صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۴۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دکتر علی اکبر محزون مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور با ارائه آماری طی سخنانی در همایش تبیین ضرورت های افزایش جمعیت، به موضوعاتی از قبیل آمار جمعیتی کشور، پنجره جمعیتی ایران، پیری جمعیت و تهدیدات فراروی ایران تاسال 2050، مقایسه جمعیت ایران با کشورهای در حال توسعه و همچنین موضوع طلاق اشاره کرد و گفت: استان قم از لحاظ آمار طلاق در رتبه ششم کشوری قرار دارد.

معصومه ظهیری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم نیز طی در این همایش طی سخنانی به فرهنگ سازی در حوزه افزایش جمعیت اشاره کرد و بر ضرورت نقش معلمان استان در این زمینه تاکید نمود.

در همایش فوق که با حضور مدیران واحدهای آموزشی متوسطه دوم استان قم برگزار شد، روحی و عبداللهی مسئولان سازمان بسیج فرهنگیان و جامعه بسیج پزشکی استان، نمایندگی از بسیج جامعه زنان و مدیران کانون های بسیج فرهنگیان نواحی آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

توزیع ویژه نامه مجله خوبان بخش دیگری از این همایش بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار