خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان همدان تأکید کرد
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان همدان بر آسیب‌شناسی اقامه نماز و ارائه راهکارهای آن در سطح ادارات استان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۲۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سی و ششمین جلسه هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با حضور مشاور وزیر و مسئول فرهنگی دینی وزارت نیرو در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان همدان در این جلسه اظهار داشت: مدیران صنعت آب و برق استان همدان با همدلی و وفاق علاوه بر اقدامات فنی فعالیت‌های قابل توجهی در زمینه‌های فرهنگی در سطح استان انجام داده‌اند.

حاجی‌رضا تیموری با اشاره به توافقنامه وزارت نیرو و ستاد اقامه نماز افزود: اقدامات اجرایی در خصوص بندهای این توافقنامه در صنعت آب و برق استان در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی انجام شده عنوان کرد: برگزاری جلسات شورای فرهنگی با محوریت نماز، برگزاری مسابقات قرآنی، همایش روحانیون، همایش کتابخوانی، جلسات مشترک صنعت آب و برق، نظرسنجی، برگزاری حلقه‌های صالحین، تبلیغات محیطی، تقدیر از فعالان نماز و... از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان همدان با اشاره به موفقیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: معرفی این شرکت به عنوان دستگاه برتر فرهنگی در توانیر، رتبه برتر در ارزیابی شورای مشاورین وزراء در امور ایثارگران، کسب رتبه دوم در ارزیابی شهید رجایی و... از جمله این موفقیت‌ها است.

تیموری با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سه سال متوالی در بحث نماز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر معرفی شد، گفت: این شرکت در صیانت از حقوق شهروندی امتیاز 92، در حجاب و عفاف امتیاز 98، در امر به معروف امتیاز 94 و در اقامه نماز امتیاز 98 از 100 امتیاز را کسب کرده که در مجموع با امتیاز 95.5 جزو پنج دستگاه برتر استان است.

وی با تأکید بر اشاعه فرهنگ قرآن و نماز در ادارات تصریح کرد: تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان قرآنی وزارت نیرو، راه‌اندازی بخش قرآنی در سایت امور فرهنگی، برگزاری مسابقه بین شرکت‌ها در زمینه ارائه مقاله برای آسیب‌شناسی اقامه نماز و راهکارهای آن و تدوین شاخص‌های انتخاب کارکنان نمونه در سطح وزارت نیرو در بخش امور فرهنگی و معرفی چهره‌های نمونه فرهنگی از جمله اقداماتی است که می‌تواند در ایر خصوص مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیم بهرامی‌فر مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان نیز اظهار داشت: توسعه اقتصادی نیازمند توسعه توسعه فرهنگی است.

در ادامه نیز مدیران صنعت آب و برق استان همدان گزارشی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سطح ادارات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات