در آستانه سالگرد شهید فتوحی:

دیدار جمعی از بسیجیان با خانواده شهید مهدی فتوحی اردکانی + تصاویر

جمعی از بسیجیان اردکان با خانواده شهید مهدی فتوحی اردکانی دیدار کردند .
کد خبر: ۸۶۱۴۲۱۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در آستانه سالگرد شهادت شهید مهدی فتوحی اردکانی جمعی از بسیجیان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند .

در این دیدار پدر شهید مهدی فتوحی ضمن بیان خاطراتی از زندگی و نحوه شهادت فرزندش به جوانان توصیه کرد تا قدر پدر و مادر خود را بدانند و به نماز اول وقت و نماز جماعت پایبند باشند و با حضور پرشور خود در پایگاه های بسیج ضمن کسب معرفت ، تحصیل و ورزش را نیز جدی بگیرند .

وی، امنیت موجود در کشور را ثمره خون شهداء و ایثارگری رزمندگان دانست و از جوانان خواست تا با هوشیاری در همه صحنه ها حاضر بوده و ضمن پاسداری از خون شهداء گوش به فرمان ولایت فقیه باشند .

محمدعلی فتوحی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : نباید با مسائل مهم به صورت احساساتی برخورد کرد و باید کسانی انتخاب شوند که بصیرت لازم را داشته باشند .

وی گفت : آینده کشور به دست جوانان است و باید با همت جوانان کشور خود را آباد کنیم .

در این دیدار که مسئولان ناحیه مقاومت بسیج اردکان و جمعی از بسیجیان حضور داشتند حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی فتوحی اردکانی بر ادامه راه شهداء تأکید کردند .

لازم به ذکر است که شهید مهدی فتوحی اردکانی در یازدهم دیماه سال 1390 در عملیات درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در جاده میبد به یزد و در سن 25 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
ارسال نظرات