به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت:

نشست معرفتی، بصيرتي در اردكان برگزار گردید

به مناسبت گرامیداشت هفته بصيرت و روز نهم دی « روز میثاق امت با ولایت » جلسه معرفتی، بصيرتي در اداره آموزش و پرورش شهرستان اردكان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۱۴۲۰۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در سخناني ، هفته بصيرت را يادآور حماسه 9 دي و بيداري ملت اسلامي و سركوب فتنه سال 88 خواند و گفت : اهانت به مراسم عزاداري و روز عاشورا، پايان بخش حركت ضد ديني و ضد اسلامي فتنه بود و مردم با حضور گسترده در راهپيمايي 9 ديميثاق خود را با ولايت محكم تر کردند .

امام جمعه اردکان افزود : بصيرت ، ابزار خدادي در كنار سمع و بصر براي انسان هاست و قطعا در روز قيامت نيز از شيوه ي استفاده از اين بصيرت سؤال خواهد شد .

وی با اشاره به سخنان و حکمت هایی از نهج البلاغه مولی متقیان حضرت علی (ع) در خصوص نشانه های فتنه و فتنه گران، به ذکر نمونه هايي از بي بصيرتي در صدر اسلام گفت : در آن دوره نیز برداشت هاي اشتباهی از حركت ها وجودداشته و اين مقوله در زمان قیام امام حسين(ع) به اوج خود رسيدهاست .

حجت الاسلام والمسلمین شاکر گفت : ملت ما به دور از تعصبات قومي و نژادي ، مسير درست را با هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری به خوبی از انحرافات تشخيص داده و می دهند .

درابتدای این مراسم محمد اشرفیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان ، ضمن عرض خیرمقدم و همچنین عرض تبریک میلاد مسعود حضرت محمد (ص) وامام جعفرصادق(ع) در سخنانی به نقش بصیرت مردم انقلابی ایران در پیروی از ولایت فقیه و خلق حماسه نهم دی ماه سال 88ودفع فتنه فتنه گران اشاره کرد .

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه اردکان و اهداي جوايز به بازنشستگان فرهنگی سال گذشته از دیگر برنامه های این مراسم بود .

این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و نیز جمعی از مسئولين اداره و فرهنگیان بسیجی و سرگروههای طرح صالحین بسیج دانش آموزی اردكان برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار