خبرگزاری بسیج: طرح فرهنگی و جامعه محور ترویج سیره و شخصیت پیامبر اکرم (ص) در قالب "جشنواره شهر مهر" از سوی شهرداری منطقه 20 به اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۹۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام مبارک ربیع الاول و در راستای معرفی سیره و شخصیت والای پیامبر، جشنواره شهر مهر با محوریت اخلاق شهروندی، سیره محمدی در ناحیه 3 شهرداری منطقه 20 آغاز شده است.

 برومند نامداری افزود: احصاء مجموعه آموزه های اخلاق شهروندی از جمله آداب همسایه داری، آپارتمان نشینی، استفاده از حمل و نقل عمومی، پاسداشت محیط زیست، احترام به قانون، محبت به سالمندان و معلولان، مسئولیت پذیری، مشارکت پذیری و... از روایات و احادیث نبوی در قالب های نو ومخاطب پسند به شهروندان از مراحل اجرای این جشنواره فرهنگی است. وی ادامه داد: جشنواره شهر مهر با مشارکت آموزش و پرورش، مساجد، پایگاه های بسیج، حوزه علمیه، سراهای محله و شهروندان علاقه مند به اجرا در آمده است.

امید کشاورز شهردار ناحیه 3 نیز گفت: با توجه به ظرفیت های شهروندی و بافت مذهبی، این ناحیه به عنوان پایلوت این طرح فرهنگی و جامعه محور قرار گرفته است.  کشاورز با اشاره به هجمه های فرهنگی غرب و مسئله توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص)، تاکید کرد: طرح های فرهنگی هدفمند با محوریت ترویج آموزه های روحبخش و راه گشای سیره محمدی(ص) در مقابل این اقدامات تبلیغی بسیار اثرگذار است. وی، برگزاری مسابقات حفظ، تفسیر و قرائت سوره محمد(ص) را از دیگر فعالیت های فرهنگی این ناحیه برشمرد. 

ارسال نظرات