خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان سربازان را در جمهوری اسلامی اسوه ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: سربازان باید دارای دینداری، بصیرت، بینش اسلامی و بینش سیاسی باشند اما نباید گرایش سیاسی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۸۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز در هشتمین جشنواره جوان سرباز با بیان اینکه هرساله نیروی انتظامی به نمایندگی از نیروهای مسلح مستقر در استان جشنواره تجلیل از سربازان نمونه را برگزار می‌کند، اظهار داشت: سربازان پیرو حضرت علی اکبر(ع) هستند و جشنواره جوان سرباز نیز به این مناسبت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سربازان در عرصه ایجاد نظم و امنیت تاکنون 7 هزار و 500 شهید تقدیم نظام اسلامی کردند، افزود: سربازان در همه عرصه‌ها حضور داشتند از آزادسازی مناطق جنگی تا برخورد با معاندین سربازان مهمترین نقش را ایفا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه سربازان در ارتقاء دفاع ملی، امنیت ملی و اقتصاد اجتماعی بسیار اثر گذار هستند، تصریح کرد: سربازان باید به خود ببالند که در بهترین دوران زندگی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی خدمت می‌کنند و هیچ عبادتی از این بالاتر نیست.

وی سربازان را در جمهوری اسلامی اسوه ایثارگری و فداکاری برشمرد و عنوان کرد: سربازان باید دارای دینداری، بصیرت، بینش اسلامی و بینش سیاسی باشند اما نباید گرایش سیاسی داشته باشند.

مهدیان نسب به فتنه سال 88 نیز اشاره کرد و گفت: سربازان در فتنه 88 با ایثار در برابر استکبار ایستادند و پاسخ اهانت فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین(ع) را دادند و در این راه با بصیرت تلاش کردند.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار شد چرا که برخی افراد با بی بصیرتی، بی تقوایی و بی دینی خسارات جبران ناپذیری به ساحت امام حسین(ع) و نظام اسلامی زدند اما مردم بصیر و در صحنه توطئه‌های آنها را خنثی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه وظیفه شناسی در سربازان یک امر بسیار مقدس است، بیان کرد: سربازان در حوزه خلاقیت و نوآوری در نیروهای مسلح مؤثر هستند و در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز ظرفیت خوبی دارند.

وی از تلاش سربازان در ارتقای امنیت و حفاظت از کشور تشکر کرد و افزود: سربازان در شکل‌گیری و تقویت نظم اجتماعی نقش بسزایی دارند.

مهدیان نسب بیان کرد: توسعه روحیه دینی، ولایتمداری، ایجاد فضای قرآنی با رویکرد مدیریت جهادی در بهبود وضعیت سربازان بسیار مؤثر است که نیروهای مسلح مستقر در استان در این راستا حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات