خبرهای داغ:
از فعالان قرآني مدهامتان تجليل شد؛

مدهامتان حاصل تلاش كانون هاي فرهنگي مساجد بود

خبرگزاري بسيج:‌آیین تجلیل از روسا و اعضای کمیته های 13 گانه دهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری مدهامتان که از (24 لغایت 27 آذر) به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، شامگاه گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۶۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آیین تجلیل از روسا و اعضای کمیته های 13 گانه دهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری مدهامتان که از (24 لغایت 27 آذر) به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، شامگاه گذشته برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه سپاسگزاری از مخلوق در واقع شکر نعمات الهی است، گفت: دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان فعالیت بسیار ارزشمندی بود که اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افتخار میزبانی این اتفاق بزرگ قرآنی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در دوره های گذشته این جشنواره نیز اتفاقات خوبی رخ داده است، ادامه داد: همه همکاران ستاد عالی کانون های فرهنگی و میهانان سایر استان ها در مقایسه این دوره که به میزبانی اصفهان برگزار شد با سایر دوره ها، مسابقات امسال را با نوآوری و کیفیت بالاتری ارزیابی کردند.

ارزانی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار این مسابقات در بخش خواهران نیز شرکت کننده داشت، بيان كرد: تلاش کلیه برگزار کنندگان مسابقات در سال جاری از پذیرش و ورود شرکت کنندگان تا برگزاری مسابقات، داوری ها و... با برنامه ریزی های دقیق و منسجم از قبل پیش بینی شده بود و خوشبختانه در حین اجرا نیز بر اساس پیش بینی ها شکل گرفت.

وي اضافه كرد: اصفهان شاهد کنفرانس ها، جشنواره ها و اتفاقات بزرگ کشوری است، در خیلی از این اتفاقات آنچه که باعث رغبت افراد می شود مباحث بازرگانی است اما وقتی جشنواره ای با رنگ و بوی قرآنی برگزار می شود، منفعت مادی وجود ندارد و عشق، ایثار، جهاد و تلاش در راه خداست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار