خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج:‌اولین دوره مسابقات تیراندازی جنگی با تفنگ (کلاشینکف)، تپانچه و تفنگ بادی ویژه اصحاب رسانه شهر اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد؛ این مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت امروز در سالن تیراندازی شهید غازی، دهکده دفاع مقدس واقع در سپاهانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، اولین دوره مسابقات تیراندازی جنگی با تفنگ (کلاشینکف)، تپانچه و تفنگ بادی ویژه اصحاب رسانه شهر اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد؛ این مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت امروز در سالن تیراندازی شهید غازی، دهکده دفاع مقدس واقع در سپاهانشهر برگزار شد.

رئيس سازمان بسيج رسانه اصفهان درباره اين برنامه گفت: این برنامه در قالب یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ‌های جنگی (کلاشنیکف)، بادی و تپانچه برگزار شد و در آن عکاسان، خبرنگاران، مدیران مسئول و سردبیران شركت كردند.

وی عنوان کرد: مسابقات به‌ صورت انفرادی و در دو قسمت خواهران و برادران برگزار می‌شود؛ ضمناً از سوی معاونت تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) به رتبه‌های اول تا سوم جوایزی اهدا می‌شود.

گفتني است كه خبرنگاران و عكاسان بسياري از اين مسابقات استقبال كردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها