خبرهای داغ:
آيت الله كاظم صديقي در ويژه برنامه فتنه 88 در مسجد سيد اصفهان گفت: 9 دي یکی از حماسه‌های عظیم مردم ایران در دفاع از حریم ولایت به شمار می‌رود، بدون شک پیامبر اکرم(ص) فرزندان ایشان و امام خمینی(ره) در کنار ولی فقیه، پرچمدار دین به شمار می‌روند و همه باید لبیک‌گویان به سمت آنها برویم.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۶۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آيت الله كاظم صديقي در ويژه برنامه فتنه 88 در مسجد سيد اصفهان گفت: 9 دي یکی از حماسه‌های عظیم مردم ایران در دفاع از حریم ولایت به شمار می‌رود، بدون شک پیامبر اکرم(ص) فرزندان ایشان و امام خمینی(ره) در کنار ولی فقیه، پرچمدار دین به شمار می‌روند و همه باید لبیک‌گویان به سمت آنها برویم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یکی از وقایع بزرگ جهان به شمار می‌رفت که خداوند آن را برای مردم فرستاد؛ همه دیدند که در جریان طبس، خداوند چگونه دشمنان را نابود کرد و در حال حاضر باید مردم ما با بصیرت، این حرکت‌های الهی و امتحان‌های الهی را به خوبی بشناسند.

امام جمعه موقت تهران بيان داشت: خداوند در امتحان‌های الهی، مردم را می‌آزماید تا ما ثابت کنیم که حامی دین هستیم و در مقابله با دشمنانی که با اسلام جنگ می‌کنند، حرکت می‌کنیم. در این زمینه باید گفت که جنگ با دشمنان و کفر همواره وجود دارد و باید در این زمینه هوشیار بود.

وی افزود: در جریان فتنه سال 88، سفارت انگلیس فعالیت بسیاری کرد و آمریکا، فرانسه و آلمان به حمایت از فتنه‌گران پرداخته و هزینه‌های بسیاری کردند اما دشمنان در این زمینه با استفاده از افرادی که به ظاهر انقلابی بودند، به کشور نفوذ کردند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه پس از اتفاقات صورت گرفته، با تجاوز به مساجد و توهین به مقدسات و اصل ولایت فقیه، فعالیت‌های خود را تداوم بخشیدند، گفت: البته با بصیرت مردم و اتفاقات پس از آن، فتنه از بین رفته و فتنه‌گران در این زمینه ناکام شده و به هدف خود نرسیدند.

وی گفت: امروز دین ضامن زندگی مردم به شمار می‌رود و اگرچه هوشیاری مردم در این زمینه، باعث از بین رفتن فتنه شد اما اتفاقات 10 سال گذشته پیش از فتنه، این واقعه را پدید آورد؛متأسفانه سران فتنه در این زمینه هرگز عذرخواهی نکردند و امروز هم شرایط به گونه‌ای است که برخی از پیروان فتنه در کشور حضور دارند اما مردم ایران با اتفاقی فراجناحی، یک حماسه بزرگ در روز 9 دی آفریدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها