جانشین فرماندهی سپاه تنگستان:

بسیج پرچمدارگرامیداشت حماسه نه دی شده است/در همایش روز بصیرت تنگستان همه آمدند

جانشین فرماندهی سپاه تنگستان گفت: تجمع با شکوه مردم تنگستان در نه دی حاصل تلاش نیروی عظیم بسیج در بصیرت دهی به آحاد مردم بوده است و این نهاد مردمی در گرامیداشت حماسه نه دی پیشقراول و پرچمدار بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۵۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ رضا فاطمیان در جمع بسیجیان تنگستان گفت: در همایش نه دی امسال همه افراد با سلیقه های مختلف سیاسی حضور داشتند و یک دل و یک صدا مرگ بر فتنه گر را بر زبان آوردند تا بر یاس و نومیدی دشمنان انقلاب روز به روز افزوده شود.

وی گفت: همه کسانی که در همایش روز بصیرت مردمی حضور پیدا کردند نشان دادند که انلاب اسلامی بر پایه بصیرت و حفظ اتحاد و همدلی می تواند بر خنثی سازی دسیسه های دشمنان موفق و پیروز باشد.

سرهنگ فاطمیان افزود: حماسه 9 دی 88 به عنوان تجربه‌ای الهام‌بخش و عبرت‌آموز در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی ماندگار شد چون ده‌ها میلیون ایرانی بصیر از اصحاب فتنه و هتاکان به مقدسات بیزاری جستند و در آن عنصر ایمان، بصیرت و ولایت‌مداری مردم آگاه کشور بر محاسبات غلط جبهه دشمن فائق آمد.

وی تصریح کرد: 9 دی یوم الله است چه دشمنان ما بخواهند و چه نخواهند و زیبایی و عظمت این روز زمانی تجلی پیدا می کند که همه فکرهای سیاسی در کنار هم به آ» نگاه ملی داشته باشند و آن را گرامی بدارند که در شهرستان تنگستان 9 دی امسال اینگونه رقم خورد و همه حضوری چشم گیر را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات