پنجمین جشنواره شعر ومولودی خوانی وحدت درشهرستان دهگلان برگزارشد

معاون اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت:پنجمین جشنواره شعر ومولودی خوانی وحدت استان کردستان درشهرستان دهگلان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۴۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قلعه شاخانی معاون اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت: به مناسبت ماه پر خیر و برکت ربیع الاول به‌ویژه هفته مبارک وحدت پنجمین جشنواره شعر و مولودی‌خوانی و دف‌نوازی وحدت استان کردستان صبح امروزبا حضور تعدادی از شاعران برجسته استان در شهرستان دهگلان برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره در حوزه شعر آیینی و همچنین تعدادی از گروه‌های مولودی‌خوانی در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان با حضور 8 شاعر برجسته استان برگزار شد.
قلعه شاخانی هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را تقویت بنیان‌های وحدت به‌ویژه در حوزه تأثیرگذار ادبیات و شعر آیینی عنوان کرد.
وی افزود: در سایه وحدت و همدلی امنیت در کشور ما نهادینه شده است، و امروز افراد مزدور و شیطان صفت که جیره‌خوار انگلیس و استکبار جهانی هستند به اختلافات مسلمانان دامن می‌زنند.
معاون اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان تأکید بر وحدت را یکی از مسائل اصلی و ضروری دانست و گفت: ما باید برای رسیدن به هدف فردی و اجتماعی، همبستگی، وحدت، همدلی و همزبانی داشته باشیم.
وی وظیفه امروز مسلمانان جهان را هماهنگی و همبستگی بین خودشان دانست و یادآور شد: در حالیکه شیعه و سنی دیر زمانی است که با هم وحدت و اتحاد دارند،اما امروز دشمنان برای برهم زدن این وحدت تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار