حجت الاسلام موحد در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی نظرآباد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: حماسه 9 دی یکی از روزهای مهم و تاریخی است که جواب دندان شکننده ای به دشمنان ایران داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۴۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت حوزه 7 شهید همت سپاه نظرآباد این ناحیه درسالروز حماسه 9 دی مراسم بصیرت افزایی در سالن اجتماعات این کارخانه با حضور کارکنان و بعضی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

حماسه 9 دی یکی از روزهای مهم و تاریخی است
در این مراسم حجت الا سلام والمسلمین محمد جواد موحد ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت پیامبرگرامی اسلام و ولادت بنیانگذار مکتب شیعه امام جعفر صادق (ع) و حماسه 9 دی اظهار داشت: پیغمبر گرامی اسلام در دورانی بدنیا آمد که مردم در جهالت ونادانی به سر می بردند و به خاطر وجود با برکت ایشان مردم معجزاتی را دیدند که در تورات وانجیل به آنها اشاره شده بود ، بیش از 90 گروه جنگهای پی در پی را بر پیامبر تحمیل کردند تا پیامبر دست از تبلیغ خود بردارد ولی ایشان دست از تبلیغ دین مبین اسلام وخداشناسی برنداشتند و حافظان ومربیان زیادی تربیت نمودند .
وی افزود: حماسه 9 دی یکی از روزهای مهم و تاریخی است که جواب دندان شکننده ای به دشمنان ایران داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مردم نشان دادند که با بصیرت هستند و پیرو ولی فقیه حضرت امام خامنه ای عزیز هستند و دشمن به این نتیجه رسیده که ایران قدرت برتر منطقه است.

وی تصریح کرد: به گفته یکی از مقامات آمریکایی به نام سناتور مک کین مبنی براینکه با گزینه حمله نظامی با ایران نمی توان مقابله کرد و در سال 1384 انقلاب مخملی را در ایران مطرح کرد سفارت انگلستان وسفارتهای عربی در خط مقدم طراحی عملیات اغتششاش 1388 بودند، دشمن از حضور 40 میلیون نفری مردم در پای صندوق های رای خشمگین شد و بحث تقلب در انتخابات را رسانه ای کرد .
حجت الاسلام موحد خاطرنشان کرد: کسانی که در روز عاشورا خیمه گاه امام حسین (ع) را آتش زدند از اردوگاه منافقین بودند .
 حماسه 9 دی یکی از روزهای مهم و تاریخی است

وی با بیان این جمله تاریخی حضرت امام خمینی(ره) که فرمود "بکشید مارا ملت ما بیدارتر می شوند" عنوان کرد: دشمن در تلاش است که نگذارد شیعه در جهان گسترش پیدا کند و اکنون نیز شاهد آن هستیم که در کشور نیجریه فردی به نام زکزاکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نزد حضرت امام راحل آمد و پس از تعالیم دروس حوزوی شیعه شد و توانست 12 میلیون نفر را شیعه کند ، اما اکنون متاسفانه شاهد کشتار شیعیان مظلوم نیجریه هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها