نمایند ولی فقیه در سپاه قدس گفت:در عاشورای88 چهره واقعی دشمن برای همه مشخص شد و همه فهمیدند که هدف آنها گروه سیاسی خاص نیست بلکه هدف نابودی انقلاب است
کد خبر: ۸۶۱۴۱۲۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان،حجت الاسلام شیرازی در مراسم گرامی داشت روز 9 دی در شهر برازجان تصریع کرد: درسال 88 گروهی به شکل غیر قانونی و غیر نجیبانه در مقابل قانون ایستادند و به کشور ضربه وارد کردند و به بهانه تقلب در انتخابات اردوکشی خیابانی کردند.

وی اضافه کرد:باوجود اینکه مشخص بود امریکا و کشورهای غربی و گروه های مخالف نظام در اغتشاشات نقشی دارند،سران فتنه آنها را محکوم نکردند و خط خود را از آنها جدا نساختند اما در جلسات خصوصی خودشان گفتند که تقلب در انتخابات رخ نداده است.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس با بیان اینکه درسال88 همه مخالفان نظام از سلطنت طلب ها گرفتند تا توده ای ها وارد عمل شدند و خیال کردند که دیگر کار انقلاب تمام است،افزود:وقتی در روز عاشورا سوت و کف زدند و پرچم های امام حسین(ع) به آتش کشیده شد برای همه مشخص شد که هدف اصلی اسلام و نابودی انقلاب است و هدف این گروه و آن گروه سیاسی نیست، آن وقت بود که بساط فتنه برچیده شد.

حجت السلام شیرازی ضمن اشاره به اینکه دشمن درآینده به فکر نفوذ در انتخابات و فتنه ای بزرگتر است خاطر نشان ساخت:

آمریکاییها بدانند هر فتنه ای در هر زمان بخواهد در این کشور اجرایی شود ملت ایران تحت رهبری امام خامنه ای فتنه را خاموش خواهد کرد.

انتهای خبر

احمد تنها 10/10/94

ارسال نظرات