همایش تبیین بنیانهای حکومت اسلامی و ولایت فقیه با حضور فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۰۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار خدامراد کریمی مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک شهرکرد گفت: این دوره آموزشی دو روزه همزمان با هفته بصیرت از امروز دهم دیماه در مجتمع لاله شهرکرد آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

وی، افزود: این دوره با موضوع بنیانهای حکومت اسلامی و ولایت فقیه برگزار می شود و اساتید برتر استان و مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است: در این همایش 800نفره، سردار محمدعلی آسودی، با گرامیداشت حماسه 9دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به تشریح ابعاد مختلف فتنه پس از انتخابات سال 88 پرداخت.

وی، پیرامون اهمیت بصیرت افزود: ایمان راسخ مردم عامل حفظ انقلاب و دفع توطئه و فتنه 88 بود و این ایمان ناشی از اوج بصیرت ملی است.

سردار آسودی، ادامه داد: فتنه 88 آزمایشی بود برای معیار انقلابی و بصیر بودن افراد و در آن برهه انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن به شمار می رفت.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: فتنه 88، خسارات سنگینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

وی، با اشاره به حضور همه دشمنان انقلاب اسلامی در حمایت از فتنه 88، تصریح کرد: این توطئه بزرگ، شیرینی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به کام ایرانیان تلخ کرد.

سردار آسودی، با اشاره به نقش نخبگان و خواص جامعه، تصریح کرد: وظیفه تک تک ما این است که آحاد مردم را نسبت به قوانین و خطوط قرمز نظام مطلع کنیم.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اگر روزی دیدیدیم که دشمن از حرف یا موضع ما خوشحال شده است، باید بدانیم که سخن و موضع درستی نگرفته ایم.

وی، افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات است و هرگاه منافع شخصی و منافع نظام با هم درگیر شد، باید به نفع نظام کنار برویم و منافع شخصی خود را نادیده بگیریم.

گفتنی است: این همایش با حضور اساتید مجرب دانشگاه و حوزه تا فردا یازدهم دیماه ادامه دارد.

ارسال نظرات