خبرهای داغ:

رونمایی از اثر جدید گروه سرود « طاها» لارستان با حضور سردار نقدی

با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، از نماهنگ «آن روزها» اثری جدید از گروه سرود «طاها» لارستان با موضوع فتنه ۸۸ رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۰۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
احسان تابنده،  مربی فنی گروه سرود طاها  اظهار داشت: در مراسمی با عنوان نخستین شب خاطره فتنه 88 در مسجد لولاگر تهران که در جریان حوادث فتنه این مسجد از سوی فتنه‌گران به آتش کشیده شده بود باحضور سردار محمدرضا نقدی از اثر جدید «آن روزها»  کاری تازه از گروه سرود طاها لارستان رونمایی شد.

وی گفت: این اثر که به صورت نمادین به بازخوانی خاطرات تلخ آن روزها و شیرینی‌های حماسه باشکوه 9 دی می‌پردازد، توسط گروه ملی «طاها» لارستان و به سفارش خانه موسیقی بسیج تهیه شده است.

تابنده با بیان اینکه این گروه از سال 92 کار خود را آغاز کرده است، افزود: « آن روزها» آخرین اثری است که توسط گروه طاها و به مناسبت گرامیداشت خاطره حماسه مردمی 9 دی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه تمام مراحل تهیه و تدوین این اثر توسط اعضای گروه سرود طاها در لارستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: به زودی اثر « آن روزها» از طریق خبرگزاری‌های مجاز سراسر کشور منتشر و در شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

مربی فنی این گروه بیان کرد: نماهنگ‌های یادمان نمی‌رود، سپاه عشق ، امام رئوف(ع)، اهل راز، سربلند تاریخ از جمله کارهای گروه هنری طاها لارستان به شمار می‌آید که تاکنون از شبکه‌های مختلف سیما به سفارش خانه موسیقی بسیج تهیه و پخش شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها