خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: توهین به عاشورا توسط فتنه گران را مهمترین عامل خروش ملت ایران دانست و این بیانات رهبر معظم انقلاب بودکه توانست روحیه مقاومت و اتحاد در برابر دشمنان را در ملت زنده کند و فتنه گران را به زباله دان تاریخ بفرستد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۰۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

سرهنگ آوازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ضمن گرامی داشت سالروز 9 دی ماه روز بصیرت و آگاهی ملّت ایران، فتنه سال 1388 را نتیجه بی بصیرتی خواص، عدم پایبندی و اطاعت پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه دانست.

وی اظهار کرد: ضعف ایمان و حس قدرت طلبی بعضی از نخبگان و خواص جامعه تاثیرگذاری آنان به بعضی از مردم در جامعه، تبلیغات سوء دشمن به صورت پنهانی و مدیریت شده و برنامه ریزی شده، عدم تمکین به قانون و تاثیرپذیری سران از نقشه ها و تبلیغات دشمن و ترویج شایعات و موج سازی گسترده در سطح جامعه باعث شد تا مال و جان عده ای بی گناه از بین برود.

آوازی ادامه داد: عوامل دخیل در اقدامات فتنه، غرب گرایانی بودند که با عدم اطاعت از رهبری بیش از 150 روز اغتشاشگری کردند.

وی اظهار کرد: کشورهای معارض با انقلاب اسلامی با بهره گیری از غفلت مردم و اختلاف افکنی میان مردم سعی در پیگیری اهداف خود داشتند.

وی توهین به عاشورا توسط فتنه گران را مهمترین عامل خروش ملت ایران دانست و اظهار کرد: این بیانات رهبر معظم انقلاب بود که توانست روحیه مقاومت و اتحاد در برابر دشمنان را در ملت زنده کند و فتنه گران را به زباله دان تاریخ بفرستد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها