خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر در جمع اساتید بسیجی فارس:
سردار غیب پرور گفت: در جریان فتنه 88 خیلی ها رفوزه شدند حتی بعضی از کسانی که در انقلاب دارای سابقه بودند ولی بی بصیرتی و تکیه به کانون های قدرت و ثروت آن ها را بیچاره کرد الان هم دست بردار نیستند.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۰۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه مراسم افتتاح و آغاز بهره برداری از ساختمان سازمان بسیج اساتید استان فارس "ساختمان 9 دی" با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار گردید.

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن نهم دی ماه "روز بصیریت"، گفت: این ساختمان به جامعه اساتید بسیجی استان فارس تقدیم می گردد، امیدواریم اینجا کانونی برای نشر معارف و دفاع از انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به زحمات دکتر موذنی مدیریت سابق دانشگاه شیراز برای احداث ساختمان "9 دی" گفت: این ساختمان مصداق باقیات الصالحات برای ایشان است، بر خود می دانم از ایشان تقدیر ویژه بنمایم.

فرمانده سپاه فجر فارس در رابطه با نامگذاری ساختمان بسیج اساتید با عنوان "9 دی" گفت: نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی یک یوم الله است مانند 22 بهمن و روز قدس، 9 دی روزی است که تمام شیطنت های دشمنان اسلام نقش بر آب شد و کسانی که مدت های مَدیدی فکر و توطئه کرده بودند تا بساط انقلاب اسلامی را برچینند، نهم دی روز نااُمیدی و یاس آن ها شد، در نهم دی ملت تمام قد در مقابل دشمنان اسلام قیام کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فتنه سال 88 گفت: به نام "تقلب در انتخابات" خواب های پرشانی برای ما دیده بودند، افراد نا اهل و دشمنان انقلاب اسلامی می خواستند این برچسب نامبارک را بر پیشانی نظام اسلامی که نه بر اساس ادعا بلکه بر اساس سند و استدلال مهد دموکراسی در جهان است بزنند اما خدا به ایشان فرصت نداد.

وی با طرح این سوال که "چرا می گوییم ما مهد آزادی هستیم" گفت: حرف پیچیده ای نیست، این آزادی از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان و تا آینده ادامه خواهد داشت، الان برای 18 کرسی نمایندگی مجلس استان فارس 726 نفر ثبت نام کرده اند، این نشان دهنده این است که زمینه حضور در انتخابات برای هر شخصی با هر گرایشی کاملا آزاد است، اما اینکه بیایند و موضوع "تقلب در انتخابات" را برای یک نظام با اصالت و شهید داده که ریشه هآن در اسلام ناب است مطرح کنند این حقیقتا جفای به نظام و انقلاب اسلامی بود.

سردار غیب پرور خاطرنشان نمود: حرف این نیست که هر کسی که به کف خیابان آمد یا هر کسی که سخنرانی نمود فتنه گر است، ابدا اینگونه نیست، خیلی ها متوجه شدند و بازگشتند اما جای تاسف دارد آن زمانی که نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس یا آقای اوباما با بی بی سی فارسی می آیند در تلویزیون و از یک نفر تعریف و تمجید می کنند، چرا میرحسین موسوی متوجه نیست، وقتی که اوباما و صهیونیست های خبیث از یک نفر تعریف و تمجید می کنند، آیا این نقطه، نشانه این نیست که راه، بیراه است؟ یا این نقطه ای نیست که انسان به خودش بیاید؟

وی با اشاره به اینکه که خیلی ظلم و اجحاف به نظام شد، گفت: از علما یاد گرفته ایم که یکی از ابواب جهنم باب لجبازی است، خدا کند انسان چه در زندگی شخصی و چه در زندگی سیاسی و اجتماعی اش به لجبازی نیفتد، همه می گویند راهت غلط است اما بیانیه اول، بیانیه دوم، بیانیه دهم، بیانیه پانزدهم و بیانیه بیستم صادر می شود، چه خبر است کجا داری می روی؟ آن روزی که رهبر انقلاب در 29 خرداد آمدند و آن خطبه معروف را خواندند باز هم این ها متنبه نشدند کما اینکه می بینیم هنوز سران فتنه بر دنده لجاجت هستند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه "پارسال در همین ایام گفتم: «سران فتنه نجس سیاسی هستند و با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند مگر زمانی که بیایند در ساحت ملت عذرخواهی بکنند.»"، گفت: الان هم همین است، تا زمانی که این ها عذرخواهی نکنند و نگویند چه ظلمی بر این ملت روا داشتند.

وی افزود: انسان تاسف می خورد که هنوز در برخی از صحنه ها و  در بعضی از مراکز علمی هنوز نسبت به نظام ولایت اجحاف می شود، می بینیم کسانی در محیط های علمی به سخنرانی دعوت می شوند و متاسفانه کسانی که مسئولیت دارند نه تنها تقابل نمی کنند بلکه راه باز می کنند، انسان متعجب می ماند.

سردار غیب پرور ادامه داد: این را کارشناسی شده عرض می کنم، امروز انقلاب اسلامی در بیرون مرزهای جغرافیایی ما مظلوم نیست، امروز مردم دنیا از انقلاب اسلامی در اوج یاد می کنند، انسان تاسف می خورد این انقلاب باشکوه و رهبری فرزانه که نایب امام زمان (عج) است در داخل مملکت و در داخل مراکزی که از آن ها توقع است این طور مظلومانه مورد بی مهری و کم لطفی قرار می گیرند.

وی با طرح این سوال که "امروز بعد از وجود نازنین امام عصر (عج) چه هدیه و تحفه ای زیر این آسمان ارزشمندتر از انقلاب اسلامی سراغ داریم؟"، گفت: همه انبیا، اولیا و معصومین منتظر بودند که روزی شرایطی فراهم بشود تا نظام اسلامی شکل بگیرد و مردم تحت حاکمیت دین خدا مدیریت بشوند، اینکه خداوند به ما اجازه داد در این دوران زندگی کنیم واقعا نعمت بی بدیلی است، من کوچک شما اساتید فرهیخته و مُبرز دانشگاه هستم ما چه کردیم که خداوند عمر ما را در این دوران قرار داد، اگر قدر ندانیم آیا خدا از ما می گذرد؟

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: بعضی از جاها را می بینیم که واقعا قضایا را با دید خیلی زشت سیاسی نگاه می کنند و بر همان مدار می خواهند مدیریت کنند، عیب ندارد حالا چهار صباحی هم میزی، تریبونی در دست آن ها! ولی جواب خدا را می بایستی بدهند و این قطعی است که خداوند در روز قیامت از نعمت ها سوال می کند، بعید می دانم خدای متعال از نعمت انقلاب اسلامی سوال نکند، سوال از نعمت ولایت کجا و سوال از جیفه دنیا کجا؟ حواسمان باشد بدست ما ظلم به انقلاب اسلامی نشود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه فتنه آینده، فتنه ای است از جنس فتنه جمل که حتی از خانه پیامبر هم نگذشتند، گفت: در جریان فتنه 88 خیلی ها رفوزه شدند حتی بعضی از کسانی که در انقلاب دارای سابقه بودند ولی بی بصیرتی و تکیه به کانون های قدرت و ثروت آن ها را بیچاره کرد الان هم دست بردار نیستند، خدا کند مردم پای آن کسانی بایستند که آن ها پای اسلام و انقلاب می ایستند این مهم است.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش گفت: این ساختمان برگ سبزی است به همه اساتید بسیجی، البته برای 20 قشر دیگر بسیج هم برنامه داریم که فعلا آغاز کار از سازمان بسیج اساتید بوده است، البته این ها ابزار است ولی به هر حال می تواند در روند کار موثر باشد، همگی سلامت و سربلند باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها