خبرهای داغ:
به مناسبت هفته سوادآموزی صورت گرفت؛

برنامه‌ نمادین کتابت قرآن کریم توسط سوادآموزان استان قزوین برگزار شد

به مناسبت هفته سوادآموزی برنامه‌ نمادین کتابت قرآن کریم توسط سوادآموزان استان قزوین و با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۸۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، برنامه نمادین کتابت قرآن کریم به مناسبت هفته سوادآموزی توسط سوادآموزان استان قزوین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه 2 استان قزوین برگزار شد.
صدیقه مهدوی حسینی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین، محمدرضایی‌‌زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ‌2 استان قزوین و سایر مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه حضور داشتند.
در این برنامه نمادین جمعی از سوادآموزان استان قزوین به کتابت قرآن کریم پرداخته و تفسیر این آیات قرآن توسط کارشناسانان برای سوادآموزان تبیین شد.
صدیقه مهدوی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: در نهضت سوادآموزی استان قزوین برنامه‌های یک‌ ساله، چهار ساله و 10 ساله تدوین شده است که مدیران و مسئولان باید در زمینه اجرای برنامه‌های طراحی شده اقدامات لازم را انجام و امکانات مورد نیاز در این زمینه را فراهم کنند.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان ‌های مردم نهاد باید در جهت شناسایی افراد بی ‌سواد و کم‌ سواد و ریشه‌کن شدن بی ‌سوادی در جامعه تعامل لازم را داشته باشند و بستر لازم برای سوادآموزی این گونه افراد را در جامعه فراهم کنند.
این مقام مسئول تأکید کرد: در حال حاضر طرح سوادآموزی اولیاء بی‌ سواد در مدارس استان قزوین اجرا می‌شود تا شاهد ریشه‌کن شدن بی‌سوادی و پیشرفت‌های علمی در جامعه باشیم، آموزش همگانی و سوادآموزی یکی از گام های مؤثر در توسعه پایدار می باشد.

 

 

1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار