فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر:
فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 9 دی نقطه عطفی در برچیدن بساط فتنه و فتنه‌گری بود.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۸۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در آیین صبحگاه تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) اظهار داشت: حماسه 9 دی ثابت کرد که مردم نظام اسلامی ولایت‌فقیه را می‌خواهند و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد و این حماسه عظیم نظام را واکسینه کرد.

صفری با تأکید بر اینکه عامل فتنه 88، بی‌بصیرتی خواص و فاصله گرفتن آنها از انقلاب ولایت بود، ادامه داد: مردم با بصیرت خود و با حرکتی خودجوش و برگرفته از عاشورای حسینی توانستند پیام روشن این انقلاب را به دشمنان داخلی و خارجی منتقل و با پیروی از ولایت فقیه و انقلاب کشور را بیمه کنند.

وی تأکید کرد: هیچ کس نمی‎تواند بگوید ریشه فتنه ناشی از یک اختلاف سلیقه بود چون کسانی که آب بر آسیاب دشمن ریختند از ماه‎ها قبل هیزم این فتنه را مهیا کرده بودند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر 9 دی را نقطه عطفی در برچیدن بساط فتنه و فتنه‌گری دانست و ادامه داد: حماسه عظیم 9 دی مصونیت‌بخش جدی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی است که باید آن را پاسداشت.

صفری با اشاره به اینکه در جریان فتنه برخی از خواص جامعه نسبت به حقانیت رویکرد نظام ابهام و شکی نداشتند، خاطرنشان کرد: اما به خاطر ترس از جایگاهشان در بین فتنه‌گران جسارت و جرأت حضور در صحنه برای دفاع از نظام را نداشتند.

وی با اشاره به سخنان تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه آن زمان، تأکید کرد: زمانی که علی با چاه سخن گوید و درد دل کند، آن زمان مرگ ماست.

صفری با بیان اینکه لبخند بر لبان امام خامنه‌ای را به تمام دنیا نمی‌دهیم، گفت: همه نیروها و دلسوزان نظام آماده سربازی برای ولایت هستند و نخواهند گذاشت تاریخ تکرار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات