فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

خانواده شهدای ایران دنیایی از بصیرت هستند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خانواده شهدا و مردم ایران اسلامی دنیایی از بصیرت و معرفت هستند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۷۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده اولین شهید مدافع حرم در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: دفاع از حرم اهل بیت(ع) سختر از دفاع مقدس است زیرا این دفاع خارج از مرز بوده و شناخت ما به آن سرزمین‌ها نیز کمتر می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه خاکریزهای دفاع تغییر پیدا کرده است، اضافه کرد: همانطور که در حال حاضر دفاع مقدس ما بیرون از مرزهاست به همان اندازه بصیرت مردم و جوانان ایران اسلامی بالا رفته است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه این دفاع نیز همان دفاع هشت ساله مهم است، خاطرنشان کرد: بصیرت بالای مردم، پاسداران، بسیجیان و خانواده شهدا در مواجه با اتفاقات منطقه، جهان و کشور ارزشمند بوده و این برای ما یک نعمت الهی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند که ما از مرگ و شهادت در راه خدا نمی‌ترسیم و گام‌های خود را در این راه بلند و مستحکم بر می‌داریم، افزود: هرگاه شهدا در جامعه تشیع می‌شوند اثر خون آنها برای دفاع از اسلام، تلاش‌ها و جوشش‌های مردم بیشتر می‌شود.

جمیری با اشاره به اینکه بعد از شهادت احمدی‌جوان تقاضاها برای دفاع از حرم بیشتر شده است، ادامه داد: خانواده شهدا و مردم ایران اسلامی دنیایی از بصیرت و معرفت هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ناچارند بر روی بصیرت و معرفت مردم و خانواده شهدا حساب و کتاب ویژه‌ای باز کنند، اضافه کرد: ما روزانه بیش از یک روز جنگ کشته می‌دهیم اما می‌بینید با تقدیم یک شهید تاثیرگذاری در آینده‌سازی جامعه به خوبی مشاهده می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم روز به روز به جایگاه شهید و شهادت آگاه‌تر می‌شوند، افزود: استقبال مردم از شهدای مدافع حرم بیش از شهدای دفاع مقدس شده است.

وی با با بیان اینکه در جهان رسم نیست که در کنگره‌ای برای ترور کسی مصوبه‌ای تصویب کنند، بیان کرد: تصویب ترور سردار سلیمانی در کنگره آمریکا نشان از ترس و حراس آنها از روح معنوی این شخصیت بزرگ است.

جمیری با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورای حسینی در مجموعه انقلاب، جوانان و نوجوانان نهادینه شده است، اظهار داشت: دغدغه شهدای ما این بوده که در بستر نمیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز مصداق ولایت فقیه امام خامنه‌ای است و با جان و دل باید از ایشان دفاع کرد، گفت: اینکه همه بگویند ولایت فقیه قبول داریم درست اما مصداق آن نباید غیر از امام خامنه‌ای نمود پیدا کند.

سردار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این مراسم، افزود: شهدا بشارت‌های تردیدناپذیری به ما داده اند که یکی از آن‌ها بازکردن راه پیشرفت و ترقی امروز است.

صفری زنده و ناظر براعمال بشر بودن را دومین بشارت شهدا معرفی کرد و گفت: باید مراقب باشیم آنچه انجام می‌دهیم مورد رضای خدا و شهدا باشد.
در پایان این مراسم  از خانواده اولین شهید مدافع حرم  استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان تجلیل شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات