خبرهای داغ:
امیری نژاد، مهم‌ترین درس حماسه ۹ دی را داشتن بصیرت انقلابی دانست و گفت: زمانی که مردم با مشاهده وقایع فتنه ۸۸ دریافتند که تمام این برنامه‌ها و نقشه‌ها نشئت گرفته از برنامه‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۶۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به فرا رسیدن سالروز این حماسه از به میدان رسانه‌های این استان برای گرامیداشت این روز قدردانی کرد و گفت: حماسه 9 دی تاریخ ماندگار شد.
وی با یادآوری اینکه این حماسه بعد از گذشت 6 سال همچنان گرامی داشته می‌شود، افزود: برای اینکه بتوانیم از وقایع سال 88 عبرت بگیریم باید ابعاد مختلف آن را تبین و آسیب‌شناسی کنیم چرا که نقشه و کید دشمنان انقلاب هیچگاه پایانی ندارد و مسلماً آنان از راه‌های مختلف سعی در از میان بردن این انقلاب و دستاوردهای آن هستند.
امیری‌نژاد به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره فتنه‌های جدید اشاره کرد و گفت: همان‌طور که معظم‌له بارها تأکید فرموده‌اند، دشمنان و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، با تمام حربه‌های ممکن سعی در نفوذ  در کشور ما دارد که این مسئله را بعضاً از طریق برخی مهره‌های داخلی دنبال می‌کند.

انتقاد از سکوت برخی از مسئولان در برابر حماسه 9 دی
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از سکوت برخی از مسئولان درباره حماسه 9 دی انتقاد کرد و افزود: سکوت معنی‌دار برخی از مسئولان و اعلام موضع در بحث 9 دی در اذهان مردم می‌ماند  چرا که حماسه 9 دی، حماسه‌ای است که مردم آن را خلق کردند و در آن از انقلاب و خون شهیدان خود دفاع کردند.
وی ادامه داد:  امروز سکوت کسانی که بر این پست‌های انقلابی تکیه کرده‌اند، در برابر حماسه 9 دی، قطعاً از نشانه‌های نفوذ آمریکاست و سکوت مسئولان در این ماجرا قابل بخشودنی نیست.
امیری‌نژاد تأکید کرد: حماسه 9 دی را مردم با بصیرت انقلابی خود خلق کردند و محکم و قاطع به پای انقلاب خود ایستادند اما متأسفانه برخی از مسئولان همچنان در این ماجرا مانند همان سال دچار عقب افتادگی از مواضع مردم هستند و خدا کند این روزها یادآوری باشد برای کسانی که آن روزها را زود فراموش کرده‌اند.

مهم‌ترین درس حماسه 9 دی، داشتن بصیرت انقلابی است
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، مهم‌ترین درس حماسه 9 دی را داشتن بصیرت انقلابی دانست و گفت: زمانی که مردم با مشاهده وقایع فتنه 88 دریافتند که تمام این برنامه‌ها و نقشه‌ها نشئت گرفته از برنامه‌های استکبار جهانی است و هدف نهایی در بروز فتنه 88 از بین بردن دین، اعتقادات و انقلابی است که به خاطر آن هزاران شهید تقدیم شده است، لذا با حضور پرشکوه خود در 9 دی 88، حماسه‌ای را رقم زدند که به تعبیر بسیاری از بزرگان انقلاب سومی برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وقایع اخیر منطقه نقش ولایت فقیه را بیش از پیش آشکار می‌کند
وی همچنین تداوم خط ولایت فقیه و دفاع جانانه مردم از این خط و مسیر را از دیگر عوامل خلق حماسه 9 دی عنوان کرد و ادامه داد: مردم ما همواره در صحنه‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب نشان دادند که دنباله‌رو و پشتیبان ولایت فقیه هستند که البته این مسئله هر روز بیش از پیش برای دنیا آشکار می‌شود چرا که وقایع اخیر منطقه به خوبی این سخن امام راحل را برای تمام مردم دنیا ثابت کرد که تنها چیزی که می‌تواند کشور را در مقابل حوادث مختلف بیمه کند، ولایت فقیه است.

برگزاری نشست‌های تخصصی حماسه 9 دی در رسانه‌های استان
امیری‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه فارس به‌مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج رسانه فارس با برگزاری نشست‌های تخصصی مختلف در رسانه‌های استان سعی در تبیین ابعاد مختلف حماسه 9 به‌صورت گسترده دارد.
وی خاطرنشان کرد: نخستین نشست بصیرتی این سازمان با حضور اصحاب رسانه فارس برگزار شد و بعد از آن نشست‌های تخصصی متعددی در دفاتر رسانه‌های این استان و با حضور مسئولان و اندیشمندان مختلف در این عرصه برگزار شده و خواهند شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در پایان خاطرنشان کرد: فتنه خط قرمز ماست و در نتیجه مقابله با آن از جمله وظایفی است که باید تمام اصحاب رسانه انقلابی و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بدان توجه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها