خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام "ما دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهیم" گفت: ۹ دی ملت را در مقابل فتنه‌های بعدی واکسینه کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۵۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین علیرضا زاکانی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت 9 دی که در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد با انتقاد از کسانی که زمانی همراه انقلاب بودند ولی برای دنیا و به‌واسطه عطش قدرت از این مسیر بازماندند، اظهار داشت: کسانی که عطش قدرت داشتند کنار ضدانقلاب داخلی و دشمنان خارجی ایستادند و امروز جبهه واحدی را تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی نماد ایستادگی مردم مقابل جبهه تودرتوی دشمن بود، افزود: 9 دی مشت دشمنان مقابل نظام جمهوری اسلامی را باز کرد و اجازه نداد دشمنان به اهداف خود دست یابند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند کراهت و خون‌آشامی آمریکا را از بین ببرند، عنوان کرد: ملت ایران از بعد از انقلاب همواره با آمریکا دشمنی داشته است و مبارزه با آمریکا یکی از مصداق‌های استکبار ستیزی مردم ایران است.

زاکانی خاطرنشان کرد: آمریکا پس از انقلاب اسلامی انواع دشمنی‌ها را با ملت ایران مانند جنگ سخت، جنگ نرم، فتنه و ترور داشته است ولی خوشبختانه تا به امروز ملت ایران مقابل آنها ایستادگی کرده است.

وی بیان کرد: در دوره دوم خرداد دشمنان سومین برگ خود را مطرح کرده به‌دنبال قراردادن حاکمیت مقابل یکدیگر  بودند،  ولی باز هم موفق نشدند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: در فتنه 88 علاوه بر سه حربه قبلی دشمنان به‌دنبال قرار دادن مردم دربرابر یکدیگر بودند اما این حربه دشمنان هم با هوشمندی مقام معظم رهبری ناتمام باقی ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ابعاد فتنه ابعاد جهانی علیه جمهوری اسلامی بود، گفت: در فتنه 88 فتنه‌گران آبروی نظام و آبروی انقلاب را بردند و تهمت تقلب را در جامعه داخلی و جهانی پخش کردند.

زاکانی افزود: پس از فتنه 88 فتنه‌گران از داخل به خارج پیام دادند که رمز موفقیت فشار اقتصادی به مردم است و به همین دلیل پایه قطعنامه 1929 آمریکا عناصر فتنه شدند.

وی با ابراز اینکه 9 دی ملت را مقابل فتنه‌های بعدی واکسینه کرد، بیان کرد: امروز عده‌ای به‌دنبال این هستند که فتنه را قبل از انتخابات و در مرحله ثبت‌نام و رد صلاحیت راه بیندازند که در این زمینه هوشیاری مردم مورد اهمیت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام "ما دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهیم" اظهار داشت: با التماس نمی‌توان دیپلماسی باعزت کسب کرد و باید مقابل دشمنان با اقتدار صحبت کرد.

زاکانی افزود: امروزه اگر آلودگی هوا بیداد می‌کند، اگر معضلات اجتماعی مایه ننگ است و اگر موانع اقتصادی چرخه اقتصادی را دچار مشکل کرده به این دلیل است که مسئولان به‌خلاف شعارهای انتخاباتی خود کارهای سیاسی را رها نمی‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها