خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات در تجمع بزرگ «۹ دی» شیراز:
حجت الاسلام مصلحی در تجمع بزرگ «بیعت با ولایت» گفت: برخی خواص جامعه با خاطره‌گویی سعی در انحراف مسیر انقلاب اسلامی از مسیر تعریف‌شده انقلاب توسط امام خمینی(ره) را دارند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۵۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در تجمع بزرگ «بیعت با ولایت» که در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شد با تبریک سالروز نهم دی اظهار داشت: «9 دی» روز توقف یک فتنه بزرگ است که توسط استکبار و عوامل داخلی آن برای جلوگیری از پیشرفت حرکت انقلاب که با اقتدار ادامه دارد طراحی و برنامه‌ریزی شده بود.

وی افزود: ملت ایران با حضور گسترده و خودجوش در 9 دی و در مناسبت‌های مختلف قبل از 9 دی در استان‌های مختلف این فتنه استکبار و دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد.

وزیر اطلاعات پیشین با اشاره به سرمایه‌گذاری استکبار بر ایجاد تردید در خواص جامعه به‌منظور انحراف انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: ملت ایران با رها کردن نخبگان بی‌بصیرتی که دچار اشتباه محاسباتی شده بودند به میدان آمدند و تمام اینها را کنار زدند و توانستند یک بار دیگر حماسه بیافرینند.

رئیس سازمان نشر و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای 9 دی را به‌عنوان یک حرکت بزرگ و ارزشمند مطرح می‌کنند و می‌گویند این به‌عنوان یک عظمت و ارزش در انقلاب باید ثبت و ضبط و گرامی داشته شود به‌خاطر بصیرت ملت است چراکه ملت توانست از بسیاری از مسئولان و خواص و نخبگان جامعه جلو بزند و موفقیت بزرگی به دست آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی خطاب به مردم گفت: شما ملت با بصیرت و هوشیاری و بیداری‌تان و با جلو بودن از خواصتان که نکته‌ای قابل توجه است و با تبعیت از ولایت فقیه که همواره گوش به زنگ هشدارهای او بوده‌اید فتنه‌های مختلف را نقش بر آب و ولایت را روسفید کردید.

وی تأکید کرد: اگر کوفیان در نهروان، جمل و صفین آن‌گونه بودند شما با علی همراهی کردید و این بصیرت و هوشیاری و دلدادگی به ولایت را تا انتهای مسیر حفظ کنید.

وزیر اطلاعات دولت دهم با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در 14 خردادماه امسال مبنی بر اینکه در فتنه جدید طراحی دشمن این است که راه امام خمینی(ره) یا گم شود یا با غفلت کنار گذاشته شود و یا از روی عمد فراموش شود تصریح کرد: امروز عده‌ای در داخل کشور می‌خواهند با خاطره‌گویی راه امام را کم‌رنگ و گم کنند و کلمات صریح امام را تحریف می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی با ابراز اینکه تمام بیانات امام خمینی(ره) در کتاب‌های مختلف ایشان به‌ویژه صحیفه نور اصول انقلاب که اهداف امام خمینی(ره) بوده درج شده است و نیازی به خاطره‌گویی نیست عنوان کرد: عده‌ای می‌خواهند به‌عمد راه امام گم شود.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید هوشیار باشد چراکه فتنه جدید در قالب مصاحبه‌های انتخاباتی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی طراحی شده است اضافه کرد: در این راستا برنامه‌هایی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی طراحی شده است اما باز هم تمامی توطئه‌های استکبار با هوشیاری و بیداری ملت ایران نقش بر آب می‌شود تا این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

رئیس سازمان نشر و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی(ره) با عبرت از تاریخ، حرکت‌های ارزشی و انقلاب‌های گذشته بنیان این انقلاب را بنا نهادند اظهار داشت: برای همین بود که انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های دنیا تفاوت اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ساختار انقلاب و تشکیلات آن را به‌گونه‌ای طراحی کردند که دشمن دید این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها تفاوت اساسی دارد، افزود: پیش‌بینی دشمن این بود که این انقلاب نیز در مقطع کوتاهی دچار افول می‌شود و به وضعیت گذشته برمی‌گردد اما پس از مدتی که از عمر انقلاب گذشت دیدند امام با حکمت و دوراندیشی با تشکیل ساختاری پایدار در انقلاب تمام طراحی‌های استکبار را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال حاضر و در زمان کنونی با توجه به دو انتخابات مهم پیش رو پروژه نفوذ جریانی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را برنامه‌ریزی کرده‌اند خاطرنشان کرد: استکبار با شکل‌گیری مجلس خبرگان بحث قانون اساسی و تغییر در معنای ولایت فقیه را دنبال می‌کند به‌نحوی که در مقطعی از زمان به‌دنبال شورای رهبری بودند.

وی با توجه به تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب از زمان شکل‌گیری آن تاکنون گفت: ملت ایران باید همواره نسبت به اهداف دشمن هوشیار باشد همان‌گونه در این مدت عمر انقلاب کنار رهبر خود تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

وزیر اطلاعات پیشین با تأکید بر اینکه فتنه‌های دشمنان تمام‌شدنی نیست متذکر شد: اگر کسی فکر می‌کند فتنه در انقلاب و در مقابله با انقلاب تمام شده اشتباه می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان "شما مردم راه شهدا را دنبال می‌کنید و مسیر امام را، باید بدانید در این مسیر همچنان با فتنه مواجهید" گفت: درباره فتنه 88 برخی می‌گویند دعوای انتخاباتی بوده است اما باید بگوییم نه‌تنها دعوای انتخاباتی نبود بلکه تلاش برای براندازی نظام بود.

وی با هشدار نسبت به اینکه در زمان کنونی استکبار ظهور فتنه را در بستر اجتماعی دنبال می‌کند، افزود: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های فتنه‌ای که توسط دشمن طراحی شده است پیچیدگی و چندلایه بودن آن و نامحسوس بودن در مراحل اولیه است و در فتنه جدید نفاق نقش بزرگ و کلیدی دارد.

رئیس سازمان نشر و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اظهار اینکه در فتنه جدید دیگر عکس امام پاره نمی‌شود و به مقام معظم رهبری اهانت نمی‌شود زیرا استکبار این تجربه را کسب کرده و واکنش مردم را دیده است عنوان کرد: در برخی مراحل دشمنان افکارسنجی خواص و عامه مردم را انجام می‌دهند تا نظر مردم را بدانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها