9 دی تجلی ولایت‌مداری، حاکمیت دینی و سنجش بصیرت است

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی گفت: 9 دی تجلی ولایت‌مداری،‌دین‌داری و روحیه سلحشوری و استقامت ملت ایران است و مردم با پیامی که در عاشورا دریافت کرده‌اند در حقیقت شعار هیهات من الذلة، امام حسین (ع) را به دشنان داخلی و خارجی به درستی رساندند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۵۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج خمین با اشاره به فتنه 88 و حماسه 9 دی گفت: از عوامل فتنه 88، بازیگران داخلی که در حقیقت گول خوردگان و مستمسکین دشمن ، رسانه‌ها و دشمنان خارجی که زمینه را مساعد دیده وسعی کردند چنین آشوب را به وجود آورند می توان نام برد و حماسه 9 دی ابعاد گسترده فتنه را مشخص کرد.

علیرضا براتعلی افزود : دشمن درصدد آن بود که ملت، خواص و مسوولین را دچار اشتباهات محاسباتی کند تا از این راه در نظام جمهوری اسلامی نفوذ کند که این با هدف براندازی نظام و به حاشیه بردن مکتب و دین است .

وی بیان کرد: 9 دی در حقیقت آزمونی برای سنجش بصیرت‌،‌آمادگی مردمی در دفاع از ولایت،‌انقلاب و نظام‌مندی جمهوری اسلامی است که در این آزمون ملت موفق و نمره خوبی کسب کردند و باید در محافل و مجالس مناسبتی بیان کرد حاکمیت دینی است که مردم را جمع و این حرکت خود‌جوش را شکل داد و در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی وحدت و همدلی نتیجه بخش است.

وی به دستاوردهای مهم 9 دی اشاره کرد و گفت: توکل به خدا،‌هوشیاری،‌داشتن بصیرت،‌درس مقاومت و همدلی،‌شناخت تکلیف و وظیفه و عمل به موقع از دستاوردهای مهم 9 دی است.

وی گفت: انقلاب ما ظرفیت‌های بسیار بالایی در ترمیم آسیب‌های خود دارد و این مسیر 9 دی نقطه عطفی بود که دوباره ملت به صورت یکپارچه راه اصلی انقلاب را شناختند و پشت‌سر ولایت فقیه قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین تبیین حماسه 9 دی،‌حضور با شور و شعور مردم و شناساندن اهداف و ابزار دشمنان از راه‌هایی که در صدد ضربه زدن به نظام دارند و تقویت روحیه ایمان و انقلابی،آسیب شناسی بدنه اداری کشور،‌اجرای امر به معروف‌ و نهی از منکر پشتبانی مطلق از رهبر انقلاب اسلامی از موضوعات مهم است که باید در جلسات بصیرتی مطرح و به آن توجه ویژه کرد.

وی تصریح کرد: فتنه 88، فتنه سیاسی است و در آینده فتنه‌های پیچیده‌تری با عنوان فتنه سیاسی-اقتصادی پیش رو داریم که باید خود را آماده کنیم.
ارسال نظرات