خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

بصیرت تنها سلاح امت در مقابله با فتنه ها است

کارشناس مذهبی گفت: ملت ما باید بصیرت خود را افزایش دهند چرا که بتوانند جلوی این فتنه های دشمن بایستند و با آن ها مقابله کنند زیرا این فتنه ها از بدو خلقت وجود داشته است.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۴۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، داوری در جشن میلاد پیامبر(ص) که به همت پایگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) سربیشه برگزار شد، گفت: آن چیزی که ما را از دیگر موجودات جدا کرده و انسان را اشرف مخلوقات قرار داده است قوه تعقل و تفکر است.

وی ادامه داد: اگر به اولین آیاتی که به پیامبر(ص) نازل شد توجهی کنید خواهید دید که این آیات، دین ما را دین علم نامیده است چرا که قرآن به پیامبری نازل شد که امی و درس نخوانده بودند.

داوری خاطر نشان کرد: ملت ما باید بصیرت خود را افزایش دهند چرا که بتوانند جلوی این فتنه های دشمن بایستند و با آن ها مقابله کنند زیرا این فتنه ها از بدو خلقت وجود داشته است.

وی اظهار داشت: وقتی از علم صحبت می شود تنها بدان معنا نیست که فردی فقط بدنبال تحصیل باشد چرا که علم آموختن آداب اسلامی و سیره و روش پیامبر (ص) هم می باشد.

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه اخلاق پیامبر(ص) در بین امت نمونه بود گفت: پیامبر گرامی اسلام علاوه بر اخلاق نیکو ویژگی های بارزی چون به چشم برادری نگاه کردن میان امت و ساده زیستی در عین تمیزی داشتند.


وی افزود: طبق روایات بهترین چیزی که به مردم داده شده است زبانی شکرگزار، تنی سالم ، صبر و شکیبایی و دلی ذکر کننده و به یاد خداست و همچنین بدترین مردم کسی است که لج کند و عذر کسی را قبول نکند.

لازم به ذکر است از جمله برنامه های این مراسم می توان به اجرای تواشیح، خواندن مولودی و اهداء جوایز اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار