خبرهای داغ:
نباید میدان برای سران فتنه درانتخابات مجلس خبرگان ومجلس شورای اسلامی دراسفند ماه سال جاری بازشود وباید بصیرت مردم درانتخابات افزایش یابد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۳۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج ازاصفهان ؛ نماینده ولی فقیه درسازمان اردویی راهیان نوروگردشگری بسیج مستضعفین، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری گفت: باید دراین انتخابات حواسمان جمع باشد کسانی که به عنوان کاندیدا معرفی شده‌اند به صورت کامل احراز هویت شوند چرا که هاشمی رفسنجانی درحال حاضر با ولایت زاویه‌هایی گرفته به طوری که وضعیت فرزندانشان و همسرشان نیز به گونه‌ای دیگر تعبیر می شود و نمی توان آقای هاشمی را با دوران انقلاب و دفاع مقدس مقایسه کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسن دری،درنشست بصیرتی 9 دی بسیج شهرداری اصفهان با اشاره به نامزدی سید حسن خمینی درانتخابات از سوی بیت امام اظهارداشت: این به معنای تقابل با بیت رهبری است و این موضوع بسیار خطرناک است به طوری که بحث شورای رهبری به بهانه عدم توانایی مطرح شده است.

دری با تاکید بر این که نباید میدان برای سران فتنه باز شود ادامه داد: لازم است مردم حق را به خوبی از باطل تشخیص دهند و بصیرت افزایی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که دشمن در جهت انحراف افکار مردم حرکت می کند افزود: اعتیاد بیشترین آسیب را به کشور وارد می کند به طوری که در حال حاضر 4 و نیم میلیون معتاد در کشور وجود دارد و آمار سقط جنین در طی 10 سال گذشته به 220 هزار رسیده که بیشتر از تعداد شهدای 8 سال دفاع مقدس با 187 هزار نفر می باشد که بسیار جای تاسف دارد

وی با تاکید بر اینکه باید به تمام فتنه ها توجه کنیم و غفلت نکنیم عنوان کرد: فتنه در شکل های متفاوت از شبکه‌های ماهواره تا شبکه‌های اجتماعی ظهور کرده و باید نسبت به این فتنه ها بصیرت داشته باشیم.

دری با تاکید بر این که مردم در حماسه 9 دی به صورت خود جوش از حریم ولایت دفاع کردند عنوان کرد: مردم همچون سال های 56 و 57 در 9 دی سال 88 خروشیدند و فتنه را خاموش کردند.

تهاجم فرهنگی در قالب اعتیاد و مسایل جنسی بروز یافته است

وی حماسه 9 دی را تجلی بصیرت کامل مردم دانست و گفت: در این حماسه شادی دشمن به غم و اندوه تبدیل شد به طوری که فشارهای دشمن بعد از 9 دی ماه سال 88 بیشتر شد چرا که امیدهای دشمن ناامید شده بود به همین دلیل دشمن از گروه های تکفیری همچون داعش حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که در حال حاضر تهاجم فرهنگی به خصوص اعتیاد و مسایل جنسی کشور را تهدید می کند ادامه داد: لازم است مراقب باشیم تا سوژه ای بدست دشمن ندهیم که بتواند سوءاستفاده کند باید هر ارگانی تلاش کند حریم ولایت و انقلاب اسلامی حفظ شود.

کروبی و موسوی نمی توانند جلوی ملت اعتراف کنند

وی با بیان این که در دوران نظام جمهوری اسلامی دشمن سعی کرده نظام را با شیوه‌ها و راه‌های مختلف تحقیر کند ادامه داد: دشمن تلاش دارد زمینه را برای سلطه مجدد امریکا در کشور و خاورمیانه ایجاد کند.

وی به کشته شدن بیش از 40 نفر در فتنه سال 88 خبرداد و تصریح کرد: در فتنه سال 88 خسارات جبران ناپذیری به حیثیت نظام جمهوری اسلامی وارد شد به طوری که دشمن شاد و دل ملت و رهبری غمگین گردید.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که تفاوت درآرا انتخابات سال 88 بسیار زیاد بود اذعان داشت: در این انتخابات احمدی نژاد 24 میلیون و موسوی 13 میلیون رای به دست اوردند که تفاوت و اختلاف میلیونی بود به

در این انتخابات احمدی نژاد 24 میلیون و موسوی 13 میلیون رای به دست اوردند که تفاوت و اختلاف میلیونی بود به همین دلیل به هیچ وجه نمی توان تقلب در انتخابات پذیرفت و غیر منطقی است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر آقایان کروبی و موسوی اذعان دارند که در انتخابات سال 88 تقلبی صورت نگرفته ولی می گویند نمی توانند حرفشان را جلوی ملت پس بگیرند.

دری تاکید کرد:اصفهانی ها در تمام صحنه‌ها و رویدادهای کشور نقش موثری را ایفا کرده اند و بسیار تعیین کننده درسرنوشت کشور بوده اند که امیدواریم در انتخابات جاری نیز این اثر گذاری مشهود باشد.

انتهای پیام / 63055/

ارسال نظرات