خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد استان همدان از پرداخت 49 میلیارد و 406 میلیون ریال وام قرض الحسنه به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۲۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
علی نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری مبلغ 49 میلیارد و 406 میلیون ریال در قالب 4 هزار و 90 فقره وام قرض الحسنه به خانواده های محروم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان همدان پرداخت شده است.

وی افزود: وام‌های قرض الحسنه این نهاد در راستای رفع مشکلات محرومین و مددجویان نیازمند تحت حمایت پرداخت شده و در قالب وام‌های کارگشائی، مسکن، موردی ویژه و محکومین به خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان بیان داشت: از این تعداد وام پرداخت شده به مددجویان، یک هزار و 300 فقره آن با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال مربوط به شهرستان‌های همدان و قهاوند و مابقی به خانواده های تحت حمایت شهرستانهای مختلف استان پرداخت شده است.

وی وام کارگشایی را دسته‌ای دیگر از وام‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)خواند و گفت: این وام به دلایل مختلف و برای کارهای روزمره به مددجویان اختصاص داده می‌شود و رقم بازپرداخت آن بسیار کم است که در صورت عدم بازپرداخت، از مستمری ماهانه مددجویان کاسته می‌شود.

نامدار تصریح کرد: پرداخت وام های قرض الحسنه با همکاری بانک‌ها از خدمات این نهاد در ارائه تسهیلات به خانواده‌ها بوده و مبالغ قابل توجهی وام از این منابع به مددجویان پرداخت شده که کارگشای آنها بوده است.

وی ضمن تقدیر از مردم نوع‌دوست استان، خیرین و نیکوکاران از آنان خواست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در زمینه های مسکن، تامین معیشت، اکرام ایتام، طرح های طاها، محسنین، کوثر (تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت) و ... در راستای کمک رسانی به محرومین و نیازمندان به دفاتر کمیته امداد در سطح استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات