با حضور گسترده و پرشور دانشجویان، مراسم بزرگداشت هفته وحدت و روز بصیرت در دانشگاه اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۱۴۰۲۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این مراسم یکی از آزادگان و کارشناس مسائل سیاسی در سخنانی ضمن بیان خاطراتی از دوران اسارت در زندان های رژیم بعث عراق ، عزت و اقتدار امروز کشور ایران را مرهون خون شهداء و ایثارگری رزمندگان دانست و افزود : امروز به برکت خون شهداء و حاکمیت دینی و رهبری بی نظیر ولایت فقیه ایران امن ترین کشور در دنیا است .

احمد هژبری با اشاره به کشتار شیعیان در سراسر جهان گفت : کشورهایی که ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند کشتار مردم مظلوم یمن ، سوریه و نیجریه را نمی بینند و در آنجا خبری از سازمان های بین المللی و مدافعان حقوق بشر نیست اما اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران را نقض حقوق بشر می دانند .

وی از داعش به عنوان ارتش سری آمریکا نام برد و افزود : داعش هیولایی است که از آستین آمریکا بیرون آمده است و این تروریست ها حاصل اندیشه های غربی هستند .

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت : امروز داعش در آستانه شکست قرار دارد لذا با انجام عملیات های تروریستی در مناطق مختلف دنیا قصد دارد حمایت کشورهای اروپایی را به خود جلب کند .

پاسخ به سؤالات دانشجویان در زمینه های مختلف ، حضور یکی از خوانندگان ارزشی استان ، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به برندگان از دیگر برنامه های این مراسم بود .

لازم به ذکر است که مراسم بزرگداشت هفته وحدت و روز بصیرت به همت بسیج دانشجویی و با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه اردکان برگزار شد .


ارسال نظرات