اقتصاد مقاومتی مانع نفوذ اقتصادی دشمن

به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت ملی و تجدید میثاق امت با ولایت، نهضت روشنگری حماسه نهم دی ماه با رویکرد بصیرت افزایی و استکبار ستیزی، صبح امروز با حضور مدیر کانون بسیج فرهنگیان و مسئول بسیج دانش آموزی دختران در دبیرستان جهانمیرزایی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۲۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضا زاده ، مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت : استکبار، با زیبا نشاندن اهداف خود سعی در اغوای افکار عمومی دارد و با وعده های دروغین هم چون تامین رفاه، آسایش، امکانات، عزت، آزادی و ... خود را خیرخواه جلوه می دهد. در حالی که ملت ایران با خودباوری و تاسی به مفاهیم ارزشی و ولایت فقیه در بالاترین جایگاه قرار دارد .

حجت الاسلام رضا زاده با تبیین مفهوم فتنه گفت : ما باید با آگاهی فتنه را بشناسیم و در مقابل آن با بصیرت عمل نماییم. وی راه های بصیرت افزایی را شامل تفکر و عقل ، تقویت تقوا و مطالعه تاریخ خواند و گفت : در جریان فتنه احساسات مردم توسط طراحان فتنه برانگیخته می شود و زمینه اعتدال رفتاری از بین می رود.

این کارشناس مسائل اعتقادی و دینی با تشریح انواع نفوذ فرهنگی، نفوذ اقتصادی و نفوذ سیاسی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و اقتصاد پویا که جزو فرمایشات مقام معظم رهبری است از جمله عوامل است که باعث نفوذناپذیری کشور در مقابل دشمن می شود .

حجت الاسلام رضا زاده در ادامه خاطر نشان کرد: زنان در دوران جنگ با حمایت های خود جنگ را مدیریت کردند. وی افزود: زن ها کارگردان جامعه اند ، کارگردان دیده نمی شود ولی منشا خلق اثر است . وی با بیان فلسفه حجاب گفت: حجاب یعنی زن باید در جامعه حضور داشته باشد ، زمان شناس و وظیفه شناس باشد. رضا زاده حفظ شرایط  وجود ضرورت، رعایت تناسب ویژگی های فطری و حفظ حریم و عفاف را لازمه حضور زنان در جامعه دانست.


ارسال نظرات